  • 1. Data: 2002-04-04 15:27:47
    Temat: mandat
    Od: "michał" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    dzisiaj sobie przejechałem na czerwonym świetle i dostałem mandat
    po jakim czasie muszę zapłacić go tak żeby mi komornik do domu nie
    przyszedł,
    jak zapłacę tak gdzieś po 2 misiącach to chyba się nic nie stanie
    pozdr
    Michał

  • 2. Data: 2002-04-04 15:38:29
    Temat: Re: mandat
    Od: "WIDZI" <w...@i...net.pl>

> [...]
    > przyszedł,
    > jak zapłacę tak gdzieś po 2 misiącach to chyba się nic nie stanie

    Powiem z doświadczenia
    Możesz spokojnie czekać na wezwanie ze skarbówki.
    Potrwa to około roku, a koszta są znikome. Ja po 14 miesiącach od 150 zł
    zapłaciłem 13,5 więcej kosztów egzekucji.
    Najpierw cię wzywa skarbówka, a nie od razu komornik.

  • 3. Data: 2002-04-04 16:03:46
    Od: "Grzegorz" <g...@e...pl>

    Do mnie po 7 miechach odrazu przylazl i zostawil wezwanie w drzwiach!

    Krawiec

  • 4. Data: 2002-04-04 17:37:44
    Od: "WIDZI" <w...@i...net.pl>

    > Do mnie po 7 miechach odrazu przylazl i zostawil wezwanie w drzwiach!

    Nadgorliwy jakiś
    A ile ci naliczył odsetek.
    JA miałem już kilka mandatów w ten sposób i nigdy nie zapłaciłem więcej jak
    16 zł.
    Nie opłaca się tylko w ten sposób robić małych mandatów.
    Za 30 zł po 12 miesiącach skasowali 8 zł.

  • 5. Data: 2002-04-09 14:26:02
    Od: "Carlosky" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Do mnie po 7 miechach odrazu przylazl i zostawil wezwanie w drzwiach!

    to nie byl komornik tylko poborca skarbowy, a to jednak roznica.....

    pozdrawiam,

    carlo
    Skydive & Altitude & FreeFly