  • 1. Data: 2002-04-04 16:09:23
    Temat: Emerytura - miesiace skladkowe i nieskladkowe
    Od: Monga <m...@n...fm>

    Jezeli ktos sie orientuje jak wylicza sie ilosc miesiecy skladkowych i
    nieskladkowych to bylabym bardzo wdzieczna za odpowiedz. Obiecalam mamie
    poszukac na sieci, ale jak do tej pory nie udalo mi sie znalezc nic z tego
    co by mnie interesowalo. Interesuje mnie ile dni ma tzw. pelny miesiac
    ktory jest wliczany do okresow zatrudnienia. I druga sprawa zwiazana
    bezposrednio z poprzednia. Ile lat i miesiecy skladkowych wychodzi jezeli
    ktos jest zatrudniony np od 1 wrzesnia 2000 do 28 lutego 2002 ? Czy luty
    sie nie liczy jako caly przepracowany miesiac tylko dlatego ze ma 28 dni ?
    W ZUSie przedstawiono mojej mamie takie obliczenie:
    2000.09.01
    -2002.02.28
    ------------
    1 rok 5 miesiecy 27 dni - a poniewaz 27 dni to nie jest pelny miesiac, wiec
    te dni nie licza sie wcale do miesiecy skladkowych ani nieskladkowych. Czy
    to jest poprawne wyliczenie ? Przeciez nikt nie jest winien temu ze luty ma
    28 dni i skonczyl prace akurat w lutm ?

    Bardzo prosze o porade, jezeli ktos ma o tym jakies pojecie.

    Pozdrawiam,
    Monika

    --
    m...@p...fm