    From: "sundayman" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: madnat za niszczenie zieleni - jak to teraz właściwie jest ?
    Date: Fri, 6 Nov 2009 01:05:58 +0100

    Od czasu do czasu muszę zaparkować przed budynkiem, w którym pracuję, na
    takim "trawnikowym klepisku".
    Generalnie trawa to pewne tam była kiedyś, ale - ponieważ ruch przed
    budynkiem jest duży, a miejsca mało, to zawsze w tym miejscu samochody
    stoją. Właściwie jest to niewielki kawałek trawnika przy jednejz bram
    wjazdowych.
    Strażnicy miejscy, którzy od czasu do czasu robią naloty na samochody
    parkujące z kolei na chodniku, zazwyczaj nie czepiają się tego parkowania na
    "trawniku". Zresztą, sam niedawno podczas takiego "nalotu" pytałem jednego
    ze strażników, jak to wygląda - jest tu zieleń czy nie ma ?
    I powiedział mi, że "jak nie ma - to nie ma" :)

    No, w każdym razie, dzisiaj znalazłem za wycieraczką zaproszenie do
    strażników - za niszczenie zieleni. Mam pójść jutro.
    Zrobiłem kilka zdjęć - no bo to jest klepisko, nie zieleń. Wiem, że różnie
    to już bywało z traktowaniem tego problemu - jak to wygląda obecnie, ktoś
    może się orientuje ? Generalnie mam zamiar położyć uszy po sobie i brać na
    litość :) ale z drugiej strony chciałbym wiedzieć, jak to jest.
    Na trawie nie stałem. Nie przejechałem po trawie, żeby stanąć w tym miejscu.
    Czyli - należy mi się, czy mi się nie należy ?
    (Nie wiem czy to bywa różnie w różnych miastach - ja jest z Łodzi).

    pozdr.