  • 41. Data: 2011-09-02 20:04:27
    Temat: Re: likwidacja szkody z OC sprawcy + auto zastepcze
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    autozastepcze napisał(a) :

    > "ograniczony umysłowo" - dziękuję Zbyszku, dziękuję, pokaż jeszcze co
    > potrafisz....

    Nie pokażę. Po prostu nie mogę już więcej. Normalnie ręce mi
    opadają. I mówię sobie: to niemożliwe. Przecież żadna myśląca istota
    nie może iść tak w zaparte pisząc z adresu firmowego o firmie per
    "oni zmienią", "oni wynajmują", "kolega od nich wynajął".
    Nawet na prowokację, to jest zbyt, hmmm... mało lotne.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 42. Data: 2011-09-02 20:07:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    tomek napisał(a) :

    > Niech ktoś mnie uszczypnie i potwierdzi że to jest jakaś prowokacja !?
    >
    > Tomek

    Należy zastosować się do czwartego wiersza od końca w nagłówku tego
    osobnika. Co niniejszym także czynię.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]