  • 31. Data: 2011-09-02 18:10:43
    Temat: Re: likwidacja szkody z OC sprawcy + auto zastepcze
    Od: autozastepcze <a...@g...com>

    On 2 Wrz, 15:03, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > alez firma niech sobie dziala i ma sie dobrze.
    > tylko niech nie wpieprza sie z reklamami tam gdzie jej nie chca i
    > jeszcze kretynsko twierdzi, ze to nie ona pusciala bąka.
    >
    > pa pa

    jak są OK to uzupełnią braki na stronie autozastepcze.pl , sprawdźmy
    za kilka dni, pewnie mają tyle klientów że nie mają czasu na
    skończenie szkody :)

  • 32. Data: 2011-09-02 18:10:52
    Od: autozastepcze <a...@g...com>

    > alez firma niech sobie dziala i ma sie dobrze.
    > tylko niech nie wpieprza sie z reklamami tam gdzie jej nie chca i
    > jeszcze kretynsko twierdzi, ze to nie ona pusciala bąka.
    >
    > pa pa

    ddd

  • 33. Data: 2011-09-02 18:12:09
    Od: autozastepcze <a...@g...com>

    > alez firma niech sobie dziala i ma sie dobrze.
    > tylko niech nie wpieprza sie z reklamami tam gdzie jej nie chca i
    > jeszcze kretynsko twierdzi, ze to nie ona pusciala bąka.
    >
    > pa pa

    jeśli są OK to pewnie uzupełnią braki na stronie autozastepcze.pl,
    sprawdźmy za kilka dni. Może maja tyle klientów, że nie mają czasu na
    skończenie strony .... :)

  • 34. Data: 2011-09-02 18:12:19
    Od: autozastepcze <a...@g...com>

  • 35. Data: 2011-09-02 18:12:44
    Od: autozastepcze <a...@g...com>

  • 36. Data: 2011-09-02 18:12:57
    Od: autozastepcze <a...@g...com>

  • 37. Data: 2011-09-02 18:34:49
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    autozastepcze napisał(a) :

    > jeśli są OK to pewnie uzupełnią braki na stronie autozastepcze.pl,
    > sprawdźmy za kilka dni. Może maja tyle klientów, że nie mają czasu na
    > skończenie strony .... :)

    Nie dość, że namolny spamer, to jeszcze i ograniczony umysłowo.
    Ile razy jeszcze wyśle to samo? I z adresu tej podejrzanej firmy?

    Już z racji braku informacji na www, działalność jest wysoce
    podejrzana i każdy rozsądny człowiek powinien takich omijać z daleka.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 38. Data: 2011-09-02 19:02:53
    Od: autozastepcze <a...@g...com>

    On 2 Wrz, 20:34, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >    Zbyszek
    > PGP key: 0x5351FDE3
    >
    > [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się

    "ograniczony umysłowo" - dziękuję Zbyszku, dziękuję, pokaż jeszcze co
    potrafisz....

  • 39. Data: 2011-09-02 19:21:53
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (02.09.2011 20:12), autozastepcze wrote:
    [...]
    > jeśli są OK to pewnie uzupełnią braki na stronie autozastepcze.pl,
    > sprawdźmy za kilka dni. Może maja tyle klientów, że nie mają czasu na
    > skończenie strony .... :)

    Czemu piszesz "uzupełnią"?

    p. m.

  • 40. Data: 2011-09-02 19:35:45
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 02.09.2011 19:40, autozastepcze wrote:

    > Nie musisz wykładać kasy na auto zastępcze. na rynku funkcjonują już firmy, które
    oferują bezpłatnie auto zastępcze finansowane z polisy oc sprawcy. Samochód zastępczy
    z oc sprawcy poszkodowanemu w wypadku czy kolizji podstawiają już nawet na samo
    miejsce wypadku! Całość kosztów rozliczana jest bezgotówkowo pomiędzy firmą
    (wypożyczalnią) a ubezpieczycielem.
    > Przykład firmy: autozastepcze.pl , choć na chwilę jak dzwoniłem funkcjonują na
    terenie południowej i środkowej Polski. Bardzo ważne i dobre jest to, że pracownicy
    autozastepcze.pl sami użerają się z TU o pieniążki, poszkodowany się tym nie martwi.
    W końcu kwestia ta się cywilizuje.

    Niech ktoś mnie uszczypnie i potwierdzi że to jest jakaś prowokacja !?

    Tomek