    From: "Robert Steward" <d...@i...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [likwidacja szkody] odwołanie w pzu
    Date: Wed, 25 Feb 2004 11:21:04 +0100

    witam

    zgłosiłem szkodę ( po kolizji drogowej - uszkodzone
    wgnieciony lewy błotnik i przerysowane lewe drzwi pasażera)
    w trakcje oględzin likwidator nie uwzględnił
    uszkodzonego zderzaka oraz zerwanego nadkola
    ponieważ, nie widzi związku przyczynowo - skutkowego)
    fakt na samym zderzaku zarysowania niema

    w związku z w/w faktem chciałbym się odwołać
    tylko nie wiem jakich argumentów mam użyć (czyt. jak udowodnić że mam racje)

    pozdrawiam
    R.S.(wrocław)