  • 11. Data: 2009-09-29 20:18:27
    Temat: Re: licytacja komornicza, a lokatorzy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jarek wrote:
    > U?ytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > A nie sa? Komornik licytuje mieszkanie, lokatorzy dostaja nakaz opuszczenia
    > lokalu, nie maja gdzie sie wyniesc, siedza w mieszkaniu dalej, a ja jako
    > wlasciciel nie moge sie wprowadzic.

    No to nie są byli najemcy tylko aktualni najemcy. Jak sie wyprowadza to
    będą byli najemcy.

    Licytując wiesz co licytujesz i wiesz, ze licytujesz mieszkanie z
    lokatorami.

  • 12. Data: 2009-09-29 21:05:49
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

    > Licytując wiesz co licytujesz i wiesz, ze licytujesz mieszkanie z
    > lokatorami.

    Moze sie nie zrozumielismy, ja narzekam tylko na status prawny, a piszac na
    grupe oczekiwalem tylko rad jak moznaby taka sytuacje rozwiazac, zeby byc
    wlasnie swiadomym co tak naprawde moge kupic. Ponarzekac zawsze mozna, bo
    jakos tak nie zgadzam sie z tym, ze takie eksmisje trwaja latami, nawet
    uwzgledniajac wrazliwosc spoleczna, powinno to trwac max 6 miesiecy.

    Jarek

  • 13. Data: 2009-09-29 21:12:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jarek wrote:
> [...]
    > jakos tak nie zgadzam sie z tym, ze takie eksmisje trwaja latami, nawet
    > uwzgledniajac wrazliwosc spoleczna, powinno to trwac max 6 miesiecy.

    trwa to bardzo krotko, pod warunkiem, że jest dokad.
    po za tym nie wrzucajmy do jednego worka eksmisji meneli i eksmisji
    lokatorow bo sie wlasciciel zmienil i lokatorzy mu sie znudzili.

  • 14. Data: 2009-09-30 06:32:45
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    witek wrote:

    > po za tym nie wrzucajmy do jednego worka eksmisji meneli i eksmisji
    > lokatorow bo sie wlasciciel zmienil i lokatorzy mu sie znudzili.

    Zwykle nie jest to ani jedno, adni drugie. Tylko mało jest
    właścicieli o charytatywnych skłonnościach i z odpowiednimi
    zaosobami pieniędzy do dopłacania.

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka