    From: "Paweł S." <p...@o...xx>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: licencja własnego programu komputerowego
    Date: Mon, 20 Oct 2008 22:50:04 +0200

    Witam.

    Po napisaniu programu pojawia się problem wybrania licencji, na której
    udostępnimy go użytkownikom.
    Osobiście chcę udostępniać wszystko na licencji typu BSD
    (http://www.opensource.org/licenses/bsd-license.php)
    ,
    jednak zastanawia mnie,
    * czy lepiej tłumaczyć taką licencję na polski, czy zostawić ją w postaci
    oryginalnej, zmieniając tylko
    niezbędne dane?
    * jak się ma licencja w j. angielskim do prawa w Polsce?
    * co z zapisem "Neither the name of the <ORGANIZATION> nor the names of its
    contributors",
    skoro to ja jestem jedynym twórcą programu i nie organizacją?

    Dzięki za odpowiedzi
    Paweł S.

    PS. Wiadomość jest też na pl.comp.programming gdzie nie doczekałem się
    odpowiedzi.