  • Data: 2008-10-21 19:29:22
    Temat: Re: licencja własnego programu komputerowego
    Od: "Paweł S." <p...@o...xx> szukaj wiadomości tego autora

    No fajnie, a co w przypadku gdy osoba z innego państwa chce użyć mojego
    kodu?
    Mam tłumaczyć specjalnie dla niej licencję, bo nie rozumie polskiego,
    czy może wypuścić licencję po angielsku, żeby 99.9% programistów wiedziało
    o co chodzi?
    Gdyby każda osoba udostępniająca swój kod wydawała licencję TYLKO w języku
    ojczystym, to więcej byłoby zabawy z tłumaczenia takiej licencji na formę
    zrozumiałą,
    niż pożytku z ponownie użytego kodu.

    Paweł S.