  • Data: 2003-07-10 14:59:20
    Temat: licencja - pytanie
    Od: "tomek" <rageous@doesn't_like_spam.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam prosbe do grupowiczow, moze mi ktos pomoze....napisalem program na
    zlecenie i chodzi teraz o licencje.
    Pisalem go jako osoba prywatna a nie zadna firma i tak tez chcialbym go
    odsprzedac. Zakupuje go firma i dostana licencje multistanowiskowo ale nie
    na wylacznosc...teraz pytanie czy w licencji moge napisac ...Licencja
    zawarta miedzy 'moje dane'...zwanym dalej autorem programu (a moze
    licencjonodawca?) a 'firma jakas tam' zwanym dalej licencjonobiorca??
    Chodzi o to zeby bylo to wszystko zgodnie z prawem i pozniej nie bylo
    zadnych problemow w jakiejs kontroli, dodatkowo zebym mogl go odsprzedac
    jakiejs innej firmie jesli sie trafi okazja bez problemow zadnych?? Jak to
    najlepiej napisac??
    Moze ma ktos gotowy druk takiej licencji? jesli tak to prosze o podeslanie

    Z gory thx za odpowiedzi