    From: "John Serin" <j...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: legitymowanie przez policje
    Date: Thu, 13 Jul 2006 21:31:17 +0200

    Prosiłbym o wyjaśnienie albo paragraf na podstawie którego policja
    legitymuje byle kogo na ulicy.
    Pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło, idąc sobie spokojnie ulicą za
    dnia, nagle zatrzymał się koło mnie radiowóz i kazał się wylegitymować,
    przeszukiwali mi też kieszenie oraz sprawdzali komórkę. Wyglądam
    absolutnie przeciętnie i niczym się nie wyróżniam, przez tą kontrolę
    uciekł mi autobus i spóźniłem się na spotkanie :(
    Czy policja może sobie ot tak, zatrzymywać każdego i przetrzepywać mu
    kieszenie?