  • 161. Data: 2013-05-06 13:31:48
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-06 12:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail m...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Kto tak twierdzi?

    > Nie widziałem aby ktoś dyskutował z tytułem wątku...

    Ty (jak zresztą i inni obrońcy b.poseł PO Sawickiej) musisz być super
    tępy skoro podstawowej prawdy, którą w wielu postach ci podawano wciąż
    nie możesz zrozumieć! - w państwie prawa którym (rzekomo) jest III
    Rzeczpospolita JEDYNYMI władnymi ocenić, czy ktoś popełnił przestępstwo
    są organy sprawiedliwości, a w ostatniej instancji sąd. One oceniają i
    wyrokują, czy stawiane komuś zarzuty są zasadne, czy oskarżony istotnie
    popełnił zarzucane mu przestępstwo.
    Niezależnie od tego, z jakich konkretnych przyczyn sąd odrzuci stawiane
    oskarżonemu zarzuty i prawomocnie go uniewinni, oznacza to po prostu
    (może z wyjątkiem uniewinnienia z powodu przedawnienia), że oskarżony
    zdaniem sądu czynu zabronionego NIE POPEŁNIŁ!
    Jeśli w czasie przewodu sądowego okazało się, że np. dowody na
    popełnienie czynu zabronionego są "złe" to na jakiej innej podstawie
    można by uznać, że podsądny czyn ten popełnił, skoro na to odpowiednich
    dowodów nie ma! Przecież sąd opiera się nie na swoim ezoterycznym
    przeczuciu, wierze itp, ale na dowodach.
    Sytuacja takiej uniewinnionej osoby jest poniekąd mocniejsza od
    przeciętnego obywatela, bo w jego przypadku obowiązuje nie ogólne
    domniemanie tej niewinności, ale sądowy "certyfikat" niewinności w
    postaci wyroku, a ponadto gwarancja, że nikt później ponownie go za
    osadzony już czyn sądzić nie będzie!
    Co więcej każdy, kto później zarzucać mu będzie popełnienie przestępstwa
    od którego oskarżonego sąd prawomocnie uniewinnił, podlegać może karze
    za oszczerstwo, zniesławienie bo w państwie prawa jedynie sąd jest
    władny o orzekaniu o winie, i nikomu nie wolno publicznie twierdzić, iż
    ktoś popełnił przestępstwo (z więc jest przestępcą) w sytuacji, gdy
    jedyna powołana do tego instytucja tj. sąd stwierdziła, że człowiek ten
    jest niewinny. Tak więc teraz KAŻDY kto publicznie twierdzi, ze b. poseł
    Sawicka wzięła łapówkę, czyli popełniła przestępstwo sam popełnia
    przestępstwo z art. 212 KK zagrożone karą m.in. do 1 roku więzienia, a
    jeśli to przestępstwo popełnił za pomocą środków masowego
    komunikowania, (takich jak prasa, radio, telewizja, publikacje
    książkowe, nagrania elektroniczne i internetowa sieć informatyczna) to
    nawet m.in. do 2 lat więzienia!
    Wszelkie gadanie o odpowiedzialności moralnej itp nie ma ŻADNEGO
    znaczenia, jest (MZ bez podstaw ustawowych) jedynie bełkotem sędziego )
    pod publiczkę.
    B. poseł PO Sawicka wg władz III RP jest jak śnieg czysta, żadnego czynu
    przestępczego nie popełniła, jest po prostu niewinna, a każdy, kto
    twierdzi coś innego to oszczerca, bo przecież, co potwierdził sąd, nie
    ma podstaw, przesłanek spełniającej kryterium dowodu, aby cokolwiek jej
    zarzucać.
    Nic wiec dziwnego, że adwokaci tej niewinnej b. posłanki PO Sawickiej
    zapowiedzieli już wystąpienie o pół miliona odszkodowania dla swojej
    niewinnej klientki...

  • 162. Data: 2013-05-06 14:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wyluzuj... To Animka :)

    Skad wnioski o moim braku luzu? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 163. Data: 2013-05-06 14:39:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.05.2013 13:31, p47 pisze:

> [...]
    > (może z wyjątkiem uniewinnienia z powodu przedawnienia), że oskarżony
    > zdaniem sądu czynu zabronionego NIE POPEŁNIŁ!

    No beton...

    Wyrok uniewinniający oznacza tylko to, że zdaniem sądu nie ma
    dostatecznych dowodów winy. Nie jest to jakiś "certyfikat niewinności" -
    coś takiego nie istnieje poza twoją głową.

> [...]
    > dowodów nie ma! Przecież sąd opiera się nie na swoim ezoterycznym
    > przeczuciu, wierze itp, ale na dowodach.

    No właśnie nie do końca - to się nazywa "doświadczenie życiowe" sądu.

    [ciach]

    Dalej mi się już nie chce...

  • 164. Data: 2013-05-06 16:22:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ty (jak zresztą i inni obrońcy b.poseł PO Sawickiej) musisz być super
    > tępy skoro podstawowej prawdy, którą w wielu postach ci podawano wciąż
    > nie możesz zrozumieć!

    Nie bronie - potepiam.
    Ale niepotrzebnie sie wysilałes - mozesz tupac nózkami do woli - w takim
    tonie to sobie z własna rodzina gadaj. Dalej nie czytam, bo nie tylko treśc
    ale równiez piszący ma dla mnie znaczenie.
    A na innej grupie pisząc o orle pokazałes, że jestes ideologicznie
    zależny...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 165. Data: 2013-05-06 16:33:12
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-06 14:39, Andrzej Lawa pisze:

    > No beton...
    >
    > Wyrok uniewinniający oznacza tylko to, że zdaniem sądu nie ma
    > dostatecznych dowodów winy. Nie jest to jakiś "certyfikat niewinności" -
    > coś takiego nie istnieje poza twoją głową.

    Głupku, skoro sąd stwierdził, ze nie ma dowodów winy, to na jakiej
    podstawie twierdzisz, ze ten ktos jest winny?
    Jesli w tej sytuacji będziesz rozpowiadał o jego "winie" to cię skażą za
    oszczerstwo i pomawianie!

    > No właśnie nie do końca - to się nazywa "doświadczenie życiowe" sądu.

    Głupku, sad nie ocenia na podstawie WYŁĄCZNIE doświadczenia życiowego,-
    to ostatnie służy mu do oceny wartości DOWODÓW!

  • 166. Data: 2013-05-06 18:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jesli w tej sytuacji będziesz rozpowiadał o jego "winie" to cię skażą za
    > oszczerstwo i pomawianie!

    ? chcesz powiedzieć, iż twierdzenie że Sawicka wzięła pieniądze od Agenta
    tomka będzie pomawianiem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 167. Data: 2013-05-06 18:53:32
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-06 18:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ? chcesz powiedzieć, iż twierdzenie że Sawicka wzięła pieniądze od Agenta
    > tomka będzie pomawianiem?

    Co to ma do rzeczy, - wzięcie od kogoś pieniędzy samo w sobie nie jest
    przestępstwem, więc po co ta )marna) manipulacja?!
    Ważne, że w świetle kuriozalnego wyroku sędziego Rysińskiego karalnym
    przestępstwem (i to aż do 2 lat więzienia) będzie twierdzenie, że b.
    poseł PO Sawicka wzięła ŁAPÓWKĘ, albo inaczej, -twierdzenie, że
    pieniądze których zażadała (bo nie "będzie działac za friko";-) i
    wzięła od agenta Tomka były ŁAPÓWKĄ.
    Te wszystkie bajania w obronie tego skandalicznego, podważającego
    fundamenty państwa wyroku mają tylko osłonic jego wymowę;- prawo w III
    RP jest tylko dla maluczkich. Jeśli jesteś z sitwy to niczego się nie
    bój, nic ci nie zrobią, jak tym od afery hazardowej,tym, przez których
    pieniądze na autostrady się "rozpłynęły", tym, co tolerowali Amber Gold,
    tym od afery Kolei Śąskich, czy ten, którego nie skazano za matactwa bo
    ma, cyt. :"filozoficzny stosunek do pieniędzy"!!
    Sąd Rysińskiego w majestacie Polski stwierdził, ze b.posłanka Sawicka
    jest niewinna, nie ma wg niego dowodów na to, że łapówki żądała i
    wzięła, a więc oddalił zarzut popełnienia tych czynów. Skoro wg wyroku
    nie ma dowodów na to, że ona to zrobiła to każdy, kto by jej to zarzucał
    jest jedynie oszczercą i potwarcą , a więc popełnia przestępstwa z art.
    212 KK.
    Taka jest wymowa i konsekwencje tego wyroku!

  • 168. Data: 2013-05-06 19:53:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Co to ma do rzeczy, - wzięcie od kogoś pieniędzy samo w sobie nie jest
    > przestępstwem, więc po co ta )marna) manipulacja?!

    To jakas choroba, ze wszedzie widzisz manipulację?
    Parafrazujac - czy twierdzenie, że Sawicka wzieła łapówkę od Agenta tomka
    będzie pomówieniem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 169. Data: 2013-05-06 20:48:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.05.2013 16:33, p47 pisze:

    > Głupku, skoro sąd stwierdził, ze nie ma dowodów winy, to na jakiej
    > podstawie twierdzisz, ze ten ktos jest winny?

    A czy ja twierdzę? Nie!

    > Jesli w tej sytuacji będziesz rozpowiadał o jego "winie" to cię skażą za
    > oszczerstwo i pomawianie!

    Dobrze, że mi przypominasz... Muszę zapoznać się z twoimi aktami.

    > Głupku, sad nie ocenia na podstawie WYŁĄCZNIE doświadczenia życiowego,-

    Kłamco, a gdzie ja napisałem "wyłącznie"?

    > to ostatnie służy mu do oceny wartości DOWODÓW!

    Ano właśnie. Czyli używa.

  • 170. Data: 2013-05-06 20:50:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.05.2013 18:53, p47 pisze:

    > Ważne, że w świetle kuriozalnego wyroku sędziego Rysińskiego karalnym
    > przestępstwem (i to aż do 2 lat więzienia) będzie twierdzenie, że b.

    Ależ to było tak samo karalne zanim sprawa trafiła na wokandę. Chyba że
    miałeś mocne dowody na owo rzekome łapówkarstwo, w które sąd by uwierzył.

    [ciach]

    > Te wszystkie bajania w obronie tego skandalicznego, podważającego
    > fundamenty państwa wyroku mają tylko osłonic jego wymowę;- prawo w III
    > RP jest tylko dla maluczkich. Jeśli jesteś z sitwy to niczego się nie

    Wiesz, tylko teraz pomawiasz sędziego.

    > bój, nic ci nie zrobią, jak tym od afery hazardowej,tym, przez których
    > pieniądze na autostrady się "rozpłynęły", tym, co tolerowali Amber Gold,

    A co było nie do tolerowania? Że idioci oddają pieniądze licząc na
    obiecywany łatwy zysk? Trzeba by wszystkie religie, co zbierają datki,
    zlikwidować.