  • Data: 2007-11-04 16:58:30
    Temat: kupno przez internet a dobior osobisty
    Od: "zuk" <z...@n...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Zamówiłem przez internet sprzęt rtv, sklep na swojej stronie internetowej
    nie posiadał danego produktu w asortymencie jednak po wymianie email zgodził
    sie mi go sprowadzić. Sprzęt dostarczył mi do domu własciciel sklepu
    jednoczesnie inkasujac pieniadze. Czy nadal mam prawo odstapić od umowy
    kupna sprzedaży bez podania przyczyny w ci?gu 10 dni?

    Drugie pytanie dotyczy kupna wadliwego sprzętu. Czy można zwrócić sprzęt,
    który już w momencie kupna posiadał wadę ukryta(występuje po kilku godzinach
    pracy urzadzenia)?. Własciciel sugeruje mi oddanie sprzętu na gwarancje, co
    równało by sie z kupieniem sprzętu tylko po to by go z miejsca serwisować.

    Pozdrawiam
    Michał