  • Data: 2007-11-04 18:26:41
    Temat: Re: kupno przez internet a dobior osobisty
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 4 listopada 2007 17:58
    (autor zuk
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fgkto5$9lo$1@news2.task.gda.pl>):

    > Witam,
    > Zamówiłem przez internet sprzęt rtv, sklep na swojej stronie internetowej
    > nie posiadał danego produktu w asortymencie jednak po wymianie email
    > zgodził sie mi go sprowadzić. Sprzęt dostarczył mi do domu własciciel
    > sklepu jednoczesnie inkasujac pieniadze. Czy nadal mam prawo odstapić od
    > umowy kupna sprzedaży bez podania przyczyny w ci?gu 10 dni?

    Ale do Twojego domu... Więc poza lokalem przedsiębiorcy... Więc masz.

    > Drugie pytanie dotyczy kupna wadliwego sprzętu. Czy można zwrócić sprzęt,
    > który już w momencie kupna posiadał wadę ukryta(występuje po kilku
    > godzinach pracy urzadzenia)?. Własciciel sugeruje mi oddanie sprzętu na
    > gwarancje, co równało by sie z kupieniem sprzętu tylko po to by go z
    > miejsca serwisować.

    Ano niestety... Taka radość. Możesz albo gwarancję albo niezgodność z umową.
    Czekasz tak czy siak i możesz im naskoczyć.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl