  • 91. Data: 2008-09-12 17:30:53
    Temat: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 19:19:33 +0200, Jotte napisał(a):

    > Nie martw się. Płacę podatki na policję.

    Hehehe, policja nic im nie zrobi, bo beda posiadaczmi twojego mieszkania. A
    ty sobie pomieszkasz w hotelu.

  • 92. Data: 2008-09-12 17:35:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:zzvljglpwb7y$.1xwnvkrplvjwq.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <k...@k...pl> pisze:

    > Hehehe, policja nic im nie zrobi, bo beda posiadaczmi twojego
    > mieszkania. A ty sobie pomieszkasz w hotelu.
    Nie, synku. Będą włamywaczami, a ty podżegaczem.
    Weź się doucz i do tego czasu przestań pisać te swoje bzdury.

    --
    Jotte

  • 93. Data: 2008-09-12 17:39:26
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Dlaczego nie moga?

    A ze niby jak? Wlamia sie? Bo wlasciciel mieszkania przeciez nie musi
    posiadac kluczy do niego. Lokatorzy mieli prawo wymienic zamki.

    Jacek Kustra

  • 94. Data: 2008-09-12 17:42:38
    Od: "witek67" <w...@o...pl>

    "...1. nie bardzo może sobie ściągnąć, bo nie do niego należą...."
    zle sie wyraziłem. na wniosek starego własciela instytucja z którą ma
    podpisana umowe sciaga licznik

    od kiedy ktoś kto nie jest włascicielam lokalu i bez zgody własciciela moze
    podpisac umowe np z elekrtownia czy gazownią?

    http://www.gazownia.pl/dla_klienta_jak_zostac_ind.ph

    jeśli nowy własciel nie podpisze z nimi umowy przełużajacej najem to mogą
    jedynie gaz z butli mieć.

    przypuszczam ze tak samo bedzie z prądem i wodą. jaka instytucja podpisze z
    takim lokatorem umowe jak nie ma zgody własciciela czy umowy najmu?

  • 95. Data: 2008-09-12 17:48:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jurek wrote:

    > myśle ze mogłem nie wiedzieć :)
    >
    > cyt z umowy przedwstepnej
    > pełnomocnik oświadcza ze:
    > jego mocodawcom........ w społdzielni mieszkaniowej......przysługuje
    > na prawach wlasnosci ustawowej społ-włas prawo do lokalu...............
    > lokal ten objety jest wspolnoscia ustawowa nie jest obciazony zadnymi
    > zobowiazaniami na rzecz osob trzecich itd
    >
    > moze to cos zmienia?

    wiesz, co
    wrzuc ta umowe gdzies w calosci, bo tak to do jutra moge cie przepytywac
    co w tej umowie jeszcze bylo.

  • 96. Data: 2008-09-12 17:54:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    witek67 wrote:
    > "...1. nie bardzo mo?e sobie ?ci?gn?ae, bo nie do niego nale??...."
    > zle sie wyrazi?em. na wniosek starego w?asciela instytucja z któr? ma
    > podpisana umowe sciaga licznik
    >
    > od kiedy kto? kto nie jest w?ascicielam lokalu i bez zgody w?asciciela moze
    > podpisac umowe np z elekrtownia czy gazowni??
    >
    > http://www.gazownia.pl/dla_klienta_jak_zostac_ind.ph
    >

    > je?li nowy w?asciel nie podpisze z nimi umowy prze?u?ajacej najem to mog?
    > jedynie gaz z butli mieae.

    ciągle mają umowę więć mogą przepisać to na siebie choćby dzisiaj
    to tak najprościej.
    umowa najmu jest wystarczającym tytułem prawnym.
    właściciel lokalu nie jest tutaj do niczego potrzebny.

  • 97. Data: 2008-09-12 18:47:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > A kto mi zapewni lokum, skoro nie moge wejsc do wlasnego mieszkania?

    A gdzie mieszkałeś do tej pory?

  • 98. Data: 2008-09-12 18:49:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Hehehe, policja nic im nie zrobi, bo beda posiadaczmi twojego mieszkania. A
    > ty sobie pomieszkasz w hotelu.

    Nie, będą włamywaczami. A ty będziesz odpowiadał za podżeganie i
    pomocnictwo.

    Dostaniecie ładną, wspólną celę i będziecie mieć lokum na koszt podatnika.

  • 99. Data: 2008-09-12 18:50:05
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 19:35:02 +0200, Jotte napisał(a):

    > Nie, synku. Będą włamywaczami,

    No i co z tego? Zla wola nie ma znaczenia dla posiadania. Zanim zalatwisz
    im lokal zastepczy i uzyskasz eksmisje troche sobie pokoczujesz, hehehe:)))

  • 100. Data: 2008-09-12 18:50:45
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 19:21:58 +0200, Jotte napisał(a):

    > Nikogo nie interesuje co wiesz.
    > Ważne jest co możesz udowodnić.

    Umowa na pismie jest niewystarczajacym dowodem?