  • Data: 2005-02-18 10:05:36
    Temat: kupilem domek z problemami
    Od: "Paweł Leśniak" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kupilem sobie domek z małą działką w dobrej wierze od wlasciciela, akt
    notarialny ksiega itp. wszycho legal...
    jeszce nie zdazylem zabrać się dobrze do remontu jak zastukala do mnie jakas
    starsza pani wyskakujac z roszczeniem ze ja to niby zawlaszczylem wraz z
    kupnem tej nieruchomosci rzeczy ruchome ktore rzekomo do niej
    nalezą(podkreslam wczesniej o tym nie wiedzialem, nieruchomosć wolna od
    wszelkich wad i służebności) nie przedstawila zadnych dowodów tylko oddawaj
    jej wszystko co tam sobie na papierku napisala-normalnie historia typu cham
    sie uprze i mu daj- skonsultowalem to z osoba od ktorej kupilem domek i ona
    tez potwierdzila ze wszelkie rzeczy znajdujace sie na nieruchomosci sa
    dorobkiem jej zycia a nie jakiejs tam paniusi!. ale,..ale.. natrenta nie tak
    latwo sie pozbyc, wiec dalem jej szanse!powiedzialem niech sobie zabierze co
    chce i idzie do swojego domu!!. ale ona nie!.. ona juz nic nie chce zabrac!
    bo to niby ja zniszcylem jej drogocenne rzeczy i teraz to ona chce
    kase...!!!! no.. tym to juz mnie bardzo rozzłościła! no i pogoniłem ją z
    mojej ziemi!!! oczywiscie z zachowaniem wszelkich dobrych obyczajów -ona
    szła pierwsza a ja otworzylem i mzamknąłem za nią drzwi. No i sie dorobilem
    wlasnie przyszedł pozew !!!!! przeciwko mnie i osobie od której to kupilem o
    zwrot kasy za te rzekome jej rzeczy ruchome no i jeszcze jakies remonty..!!!
    A ja sie pytam jakim prawem?????? czyz nie powinna ona wysówac tych roszczen
    pod adresem osoby od której kupilem ta nieszczesna nieruchomość??? to jest
    jakis koszmar czy sąd nie powinien odrzucic powództwa w stosunku do mojej
    osoby jako oczywiście bezzasadne?? pomocy!!!!
    pozdr.
    pawel