  • Data: 2004-01-14 13:34:58
    Temat: ktoś mnie nęka, czy można zgłosić na policję?
    Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy> szukaj wiadomości tego autora

    v|tam

    To znaczy wiem, że można, ale chodzi mi o to czy to coś da? Czy policja
    może coś zrobić?

    Sprawa wygląda tak: ktoś wchodzi na czat dla homoseksualistow i podaje
    sie tam za mojego ojca (bogu ducha winny starszy czlowiek, ktory w zyciu
    nie korzystal z komputera). Potem ojciec odbiera telefony, w ktorych
    ktos probuje sie z nim omowic, dzis nawet jeden taki przyszedl osobiscie!

    Czy zgloszenie na policje cos da? Ustalilem juz na jakim czacie sie to
    odbywa i jaki ma nick ta osoba. Administrator czata mowi ze ma adres IP
    tej osoby, ale moze go dac tylko na wniosek policji lub prokuratury.

    Pytanie wlasnie czy policja rozpocznie jakies postepowanie? Czy takie
    nekanie jest podstawa do rozpoczecia jakichs dzialan? Nie bylo zadnych
    grozb.

    --
    pozdrawiam, |<ońrad |<arpieszuk ++ http://www.VivaMozilla.civ.pl