    From: <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kto kupi nowe opony ? pracownik czy pracodawca ?
    Date: Wed, 8 Nov 2006 12:05:48 +0100

    Witam :)

    Jak co roku przyszedl czas na wymiane opon z wozka widlowego , poniewaz brak
    bieznika w skutek
    calorocznej exploatacji wozka , uniemozliwia poruszanie sie po sniegu...
    Ty tym razem jednak wladze firmy zastanawiaja sie nad tym czy za zakup opon
    , nie obciazyc
    pracownika ... wladze firmy sa przekonane ze bieznik starl sie na skutek
    "brawurowej" jazdy wozkiem
    mam tu na mysli szybkie poruszanie sie nim , gwałtowne hamowanie itp..
    oczywiscie to jedna wielka bzdura , ale firma sie upiera przy swoim ..
    jesli pracownik , ktory najczesciej jezdzi wozkiem nie zaplaci sam , to
    kosztami obciazeni beda rowniez inni operatorzy tego samego woka
    a jest ich w sumie 6 ...

    Mnie to wszystko smieszy , lecz firma traktuje to calkiem powaznie
    w zwiazku z tym chcialam sie tylko upewnic ze racja jest po stronie
    operatorow niezgadzajacych sie zaplacic za nowe ogumienie grosza

    pozdrawiam

    An