  • 1. Data: 2008-01-21 17:01:14
    Temat: księgi wieczyste - dział III - przyrzeczenie sprzedaży
    Od: Q <...@w...pl>

    Podpisałem z człowiekiem umowę na zakup części działki. Roszczenie
    zostało wpisane do działu III ksiąg wieczystych.

    Wyznaczona została data, do której człowiek podzieli nieruchomość i
    podpisana zostanie umowa sprzedaży.

    Data minęła a podziału nie ma. Człowiek zwodzi mnie, że papiery będą za
    tydzień, za 2 tygodnie i minął kolejny miesiąc.

    Co zrobić w takiej sytuacji?

    Czy roszczenie wpisane do ksiąg wieczystych po jakimś czasie wygasa? Po
    jakim?

    Czy od razu kierować wniosek do sądu?