  • 1. Data: 2008-01-21 13:24:09
    Temat: alewtopa- portal wymagającego klienta
    Od: k...@w...pl

    Witam wszystkich. Niedawno ruszyła stronka http://www.alewtopa.pl
    gdzie każdy
    użytkownik może wypowiedzieć się o swoich przypadkach związanych z
    usługami lub zakupionym towarem. Zapraszam wszystkich do umieszczania
    swoich komentarzy, w kupie raźniej ;-)
    Pozdrawiam serdecznie
    Kamikadze

  • 2. Data: 2008-01-21 13:54:00
    Temat: Re: alewtopa- portal wymagającego klienta
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > użytkownik może wypowiedzieć się o swoich przypadkach związanych z
    > usługami lub zakupionym towarem. Zapraszam wszystkich do umieszczania
    > swoich komentarzy, w kupie raźniej ;-)

    no, najwieksza wtopa to spammerska dzialalnosc alewtopa.pl

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 3. Data: 2008-01-21 18:45:34
    Od: dziobit <d...@g...com>

    On 21 Sty, 14:54, "rezist.com" <r...@s...us> wrote:

    > no, najwieksza wtopa to spammerska dzialalnoscalewtopa.pl

> [...]

    a co masz na mysli pisząć spamerska - ?? Mi sie ten pomysl ogolnie
    podoba.

  • 4. Data: 2008-01-21 22:49:43
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > a co masz na mysli pisząć spamerska - ?? Mi sie ten pomysl ogolnie
    > podoba.

    No, pomysl zajebisty... tylko troche niebezpieczny.

    http://groups.google.pl/groups/search?hl=pl&lr=&ie=U
    TF-8&q=alewtopa.pl

    Tylko czemu TUTAJ a nie na *pregierz?