  • 1. Data: 2003-09-05 18:45:12
    Temat: krus i kapital poczatkowy
    Od: "alla" <m...@o...pl>

    Witam!
    Jesli NTG, blagam, nie linczujcie, tylko skierujcie mnie dalej:)))
    Moja ciotka 16 lat pracowala na gospodarce, oplacajac krus od czasu kiedy
    zaczal obowiazywac.
    Otrzymala prace w 1988 roku w szkole, nadal przez cztery lata oplacala krus,
    jednoczesnie szkola, czyli zaklad pracy przekazywala skladki tez na zus.
    Potem tylko zus.
    Pytanie moje:
    Jak obliczac nalezy kapital poczatkowy?
    Czy lata skladek krus licza sie tylko do stazu pracy?
    Czy skladki krus maja wplyw na kapital poczatkowy?
    Ciemna jestem w tych sprawach, no i piatek wieczor, wiec trudno zapytac
    kogokolwiek z okolicy.
    Prosze o pomoc, lub skierowanie na wlasciwa droge:))))
    Alla