  • 21. Data: 2010-07-23 13:32:08
    Temat: Re: [kronika2prl] Kratki i wpadki
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 23-07-2010 14:36, mi pisze:

    > Już wyobrażam sobie to ujadanie Wybiórczej o większy rozmiar kratki,
    > gdyby miałby ją Kaczor. Toż to kaczyzm w czystej postaci byłby. Zamach
    > na demokrację.

    A masz jakieś podstawy, żeby sobie wyobrażać, czy to Twoje własne projekcje?
    Rzuć przykład.

    > Odpowiem Ci, Jacku - NIErobienie afery z większej kratki Bronka to kpina
    > z demokracji.

    Każda afera wywołana przez niedowartościowanych przedszkolaków to jest
    kpina z demokracji.

    Nie rozumiem tego. Ja bym się obraziła, gdyby przywódcy popieranej
    przeze mnie partii publicznie opowiadali, ze jestem ciężką kretynką i
    trzeba mnie chronić przed sama sobą - a do tego sprowadza się afera z
    kratkami.
    A wyborcy PIS łykają te obelgi ze strony swoich "wybrańców" i jeszcze
    się cieszą i potakują.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 22. Data: 2010-07-23 13:38:25
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-07-23 15:20, mi pisze:

    > Pewnie wyimaginowane małpki...

    Ale małpki były jak najbardziej realne - wystąpiły w ogłoszeniu
    przetargowym Kancelarii Prezydenta . :)

    --
    spp

  • 23. Data: 2010-07-23 13:46:30
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    "mi" <m...@o...pl> napisa

    > Widzę, że pan propagandysta albo lubiący być traktowany jak idiota.
    > Pewnie wyimaginowane małpki albo równie wyimaginowany alkoholizm
    > Kaczyńskiego są ważniejsze od prawdziwych różnic w wielkości kratek na
    > karcie wyborczej, bo GWno pierwszemu poświęciło kilka artykułów a
    > drugiemu ani jednego.

    Topszsz, a teraz mykaj z tym bełkotem na pl.soc.polityka.

  • 24. Data: 2010-07-23 13:47:14
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 23-07-2010 14:49, m4rkiz pisze:
    > "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message

    > jak to bylo z ta ironia kopiaca w dupe? ;)

    No właśnie, Liwiusz się nic an moje ironii nie poznał. Ciekawe czemu?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 25. Data: 2010-07-23 16:34:49
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał

> [...]
    > miał na pierwszej stronie jednego kandydata czcionką 40, a na
    > drugiej
    > pozostałych, wszystkich wypisanych czcionką 1, tak że bez lupy nie
    > rozczytasz, który jest który.
    >
    > No, ale oni się bronią tym że tylko nazwiska mają być tą samą
    > czcionką,
    > a nie kratki.
    >
    > Niezłym rozwiązaniem byłoby - pierwsza kratka przy nazwisku
    > kandydata,
    > jebutna, pozostałych 9 kandydatów ma kratki wielkości łebka szpilki,
    > tak żeby się nie dało wstawić iksa przecinającego się wewnątrz

    Dajesz przykład ekstremalny, w którym różnice miałyby znaczenie.
    A sprawa która miała miejsce dotyczyła różnicy kosmetycznej,
    która znaczenia nie miała. Rozsądni ludzie bezbłednie odróżniają
    takie stany. A oszołomy biją pianę pod byle pretekstem
    a nawet przy jego braku.

  • 26. Data: 2010-07-23 16:38:25
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał

    > Rozumiem, że pan się dowartościowuje. Jednak dziękuję, bo szanowny
    > dowartościowujący się dał pokaz kwintesencji II PRL i propagandy
    > salonu czy innych zaprzyjaźnionych mediów.

    Jestes kretynem, twój język cię zdradza.

    > Jeśli kratka większa przy Bronkociole to powód do wykpienia Kaczora.
    > Jeśli by kratka większa była przy Kaczorze to jazgotu by nie było
    > końca. Hipokryzja wykształciuchów w pełnej krasie.

    Nie. Jeśli kratka umożliwia oddanie ważnego głosu to jest właściwa.

  • 27. Data: 2010-07-23 17:20:01
    Od: mi <m...@o...pl>

    Alek wrote:
    > Jestes kretynem, twój język cię zdradza.

    Jesteś kretynem, twoje zachowanie cię zdradza.

    mi

  • 28. Data: 2010-07-23 17:41:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-23 08:46, .B:artek. pisze:
    > Ja zawsze myślałem, że idąc do lokalu wyborczego wyborca wie na kogo
    > zagłosuje, a nie podejmuje decyzji w momencie otrzymania kartki do
    > głosowania.

    To zależy. Są wyborcy zadeklarowani na danego kandydata, a są wahający
    się. Np. głosował na Xa, ale X odpadł w I turze. No i teraz nie wie czy
    A czy B. I w ostatniej chwili się decyduje losowo.

    Poza tym, wszyscy kandydaci są równi w prawie i nie może być jeden z
    nich wyróżniany graficznie. Czy byłbyś za tym, żeby np. Twój najbardziej
    znienawidzony kandydat w I turze miał nazwisko pogrubione, pisane
    czcionkami o rozmiarze 76, a pozostali byli wypisani bladoszarą 10-tką?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 29. Data: 2010-07-23 17:45:25
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-23 12:25, Jacek Osiecki pisze:
    > Nie, robienie afery o rozmiar kratki to kpiny z wyborców Kaczora.

    Nie, lepiej żeby to uszło na sucho i następnym razem Grafik Kartowy
    jeszcze bardziej wyróżnił swojego ulubieńca.

    Takie techniki to są działania socjotechniczne i mają wpływ na wyborców!
    Nie chodzi o to, że zadeklarowani wielbiciele Jarka nagle zagłosują na
    Bronka, bo miał lekko większą kratkę. Chodzi o pewien odsetek losowo
    głosujących.

    Więc to nie jest robienie kpin z wyborców tego czy innego kandydata, ale
    właśnie z niewyborców, z czynnika losowego, który ma pozostać losowy, a
    nie pseudolosowy ze wskazaniem na Bronka.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 30. Data: 2010-07-23 19:01:13
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Takie techniki to są działania socjotechniczne i mają wpływ na
    > wyborców!

    Tylko na idiotów.

    > Nie chodzi o to, że zadeklarowani wielbiciele Jarka nagle zagłosują
    > na
    > Bronka, bo miał lekko większą kratkę. Chodzi o pewien odsetek losowo
    > głosujących.

    No właśnie.