  • Data: 2013-01-04 21:18:21
    Temat: kredyt, ubezpieczenie do kredytu
    Od: "k...@w...pl" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cztery miesiące temu zmarł mój woja(brat matki). Woja 2 miesiące przed śmiercią
    wziął kredyt w Banku Pocztowym (ok 2500).
    Wysłaliśmy do banku wniosek o spłatę kredytu z ubezpieczenia (wraz z aktem zgonu,
    stwierdzeniem przez lekarza zgonu). Niestety ani bank ani ubezpieczyciel nie
    odpowiedzieli, natomiast z banku przychodzą monity. Nie wiem czy zacząć spłacać ten
    kredyt czy jeszcze czekać?. Woja mial niewielki kawalek ziemi. Jak mozna tą sprawę
    popchnąć do przodu?