  • Data: 2006-08-17 10:08:12
    Temat: kredyt, nieformalny zwiazek, dziecko...
    Od: "mars" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    mam pytanie oczywiscie - jestem w nieformalnym zwiazku, mamy dziecko,
    partner wzial kredyt na zakup mieszkania, spalcamy go razem,
    rozumiem, ze jezeli za jakis czas spakuje mnie, to ja nie mam
    zadnego prawa do mieszkania i czy mozna to zmienic, czy wpis do aktu
    notarialnego to moze zmienic???
    i druga sprawa - dziecko, czy ono ma prawo do tego mieszkania, czy
    najpierw np. jego rodzice i jak to wyglada, gdyby partnerowi cos sie
    stalo ?(odpukac) kto moze przejac mieszkanie?

    pozdrawiam,
    m.