  • Data: 2009-12-18 18:36:43
    Temat: kradziez piwa w pubie - zatrucie kogos
    Od: "Plenty Harmonium" <p...@f...fake.pl> szukaj wiadomości tego autora

    przyszla mi taka rzecz na mysl, bo czasem
    jak jestem w jakims klubie czy pubie ktos
    podkrada mi piwo jak odejde na kilkanascie
    sekund od stolika ...

    czy jesli bym dorzucil do swojego piwa,
    jakis srodek chemiczny ktory by szybko zdradzil
    klienta (zaczalby rzygac po 3 łykach) ...

    to czy bedzie to przestepstwo ?, bo przeciez
    to moje piwo i moge z nim robic co chce,
    chodzi mi o prowokacje, potem wylowienie
    goscia (po objawach) i powiedzenie mu
    zeby tak wiecej nie robil bo nastepnym razem
    dorzuce do tego piwa trutke na szczury.