  • Data: 2004-05-30 14:48:39
    Temat: kradziez?
    Od: "pampaloni" <n...@c...spamu> szukaj wiadomości tego autora

    Mój ojciec w ramach podziekowania za opieke darowal mojej zonie kilka
    przedmiotów o wartosci okolo 30.000 zl. Przedmioty te znajdowaly sie
    w domu w czesci zajmowanej przez ojca, ale pismo, w którym
    przekazywal te przedmioty na wlasnosc mojej zony napisal i podpisal
    osobiscie, jest w posiadaniu mojej zony. Po smierci ojca 90lat
    rodzina pomimo prósb o zostawienie darowanych rzeczy, zabrala,
    wywiozla wszystko z domu. Teraz moje pytania:
    - Czy byla to kradziez?
    - Czy moge to zglosic do Prokuratury?
    - Jezeli ojciec umiescil te przedmioty w testamencie,
    napisanym pózniejszym terminie i podarowal komus innemu, czy bylo to
    zgodnie z prawem?
    - Jaka jest droga prawna w wypadku checi odebrania darowanych
    na pismie przedmiotów, jaka procedura powinna byc zachowana?

    P.