  • Data: 2009-06-12 14:19:29
    Temat: koszty pozyskania materialu dowodowego
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prokuratura prowadzi sledztwo w sprawie bledu lekarskiego.

    Jestem lekarzem. Normalnie pracuje w polsce. Co 2 miesiace mam 2 tygodnie
    bezplatnego urlopu i jade do rzymu operowac pacjentow. Klinika dla ktorej
    pracuje sponsoruje mi mieszkanie. W tym mieszkaniu mam dokumentacje
    medyczna. Legalnie i oficjalnie.

    Teraz jestem w polsce. Zglasza sie do mnie prokuratura z nakazem wydania tej
    dokumentacji. Ja na to, ze do rzymu lece za 2 miesiace. Teraz mi nie po
    drodze. Jak prokuratura chce to niech poczeka 2 miesiace jak bede tam lecial
    gdyz specjalny lot tylko po to aby zdobyc dla nich dokumentacje kosztuje.
    Jak pokryja koszty to polece. Moge tez im dac klucze i adres i moga sobie
    sami poleciec.

    Na to prokuratura naklada kare porzadkowa 10 tys. gdyz na podstawie KPK moim
    obowiazkiem jest wydawac rzeczy w posiadaniu ktorych jestem a ktore chce
    prokuratura.

    Czy jest zatem przepis, ktory mowi, ze koszty pozyskania
    dokumentow/materialow ktore sa w posiadaniu swiadka ma pokryc prokuratura ?

    Czy swoja decyzja prokuratura moze narazac na dodatkowe koszty? Kto pownien
    pokryc te koszty ?

    Icek