  • 1. Data: 2008-06-25 16:29:45
    Temat: korekta faktury?
    Od: s...@g...com

    Witam,
    kupiłem dzisiaj aparat na fakturę. Zamówiłem go w Internecie i
    zaznaczyłem odbiór w sklepie. Gdy odbierałem go pani podała cenę
    niższą niż była podana na stronie, poprosiłem o sprawdzenie ceny
    (dwukrotnie) co kobieta zignorowała uznając że na pewno to ta cena. Po
    godzinie dzwoniła żebym się zgłosił i zapłacił różnicę. W gruncie
    rzeczy jest to trochę ponad 100zł i nie stanowiłoby to problemu, ale
    zachowanie sprzedającej mnie poddenerwowało, zapłaciłem gotówką,
    dostałem fakturę i wyszedłem. I tu pytanie czy jestem zobligowany do
    dopłaty czy mogę to zignorować i wszystko jest w porządku w świetle
    prawa...?