  • Data: 2007-09-28 11:56:35
    Temat: kontrola drogowa a niekaralnosc
    Od: "maciej" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ostatnio podczas tego jak zatrzyamala mnie drogówka za przekroczenie
    predkosci bylem swiadkiem takiej oto sytuacji.
    zanim sie zajal moja skromna osoba pan misiek slyszalem jak rozmawial z
    osoba zatrzymana wczesniej. no wiec policjant poprosil jak zawsze o prawo
    jazdy oraz dow. rej. i wstukal tam cos w radio i te ich tam sprzety. i po
    chwili powiedzial do zatrzyamnego za przekroczenie predkosci cos w stylu "
    no a widze pana tu u nas juz notowany... a moge spytac za co???"
    i teraz moje pytanie czy policjant mial na mysli notowanie w sensie
    przebywanie obywatela w centralnym rejestrze skazanych? czy am wogole
    mozliwosc sprawdzenia czegos takiego przez sprzet w radiowozie. nie wiem po
    peselu czy cos??
    czy moze chodzilo tylko o ilosc punktow karnych za wykroczenia drogowe???
    moze jest tu jakis misiek lub byly misiek ktory rozwieje moje watpliowsci...

    Maciej