    From: "Pawel" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: koniecznosc ewakuacji klientow przy zagrozeniu wybuchu bomby
    Date: Fri, 31 Dec 2004 09:10:12 +0100
    Sender: k...@o...pl@ntwklan-81-219-165-26.devs.futuro.pl

    Witam

    Rzecz dziala sie w Lodzi, w najwiekszym centrum handlowym - Galeria Lodzka.
    Ok. 16 Policja otrzymala telefon, ze w budynku jest podlozona bomba.
    Natychmiast sprawnie zablokowali okoliczne ulice, perfekcyjnie paralizujac
    miasto. Natomiast klienci, ktorzy byli w srodku, nie zostali powiadomieni o
    podlozeniu bomby ani w ogole zadne kroki nie zostaly przedsiewziete w celu
    ich ewakuacji. Co wiecej, nowi klienci oczywiscie mogli spokojnie wchodzic
    do budynku, wprawdzie tylko jednym z 3 wejsc.

    Jest o tym artykul w GW:
    74&v=2&s=0

    Ja rowniez bylem w srodku i mam na to dowod w postaci paragonu, na ktorym
    jest data i godzina sprzedazy. Czy mozna oskarzy Galerie o spowodowanie
    zagrozenia zycia (czy cos podobnego)?

    PK