eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokomornik, zawyzone koszty, wpis do księgi nieruchomości, pilne, proszę o pomoc › komornik, zawyzone koszty, wpis do księgi nieruchomości, pilne, proszę o pomoc
  • Data: 2007-01-21 01:02:45
    Temat: komornik, zawyzone koszty, wpis do księgi nieruchomości, pilne, proszę o pomoc
    Od: "NEOSTRADA" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,

    Proszę Państwa w trosce o Wasz czas nie będę się rozpisywał i przedstawiał
    całej sprawy, z jednego powodu, złożoność i wielowątkowość mojej sprawy jest
    ogromna, musiałbym opisać ostatnie 6 lat mojej mordęgi z sądami. Wcześniej
    byłem reprezentowany przez Radców Prawnych ale ... już nie jestem.
    Jakiś dłuższy czas temu uwikłałem się w wielkie kłopoty finansowe tzw
    "spiralę długów" na szczęście już z niej prawie wyszedłem, udało się mi
    uregulować i spłacic kilkadziesiąt tysięcy zł z pomocą kilku komorników ale
    w tym dobrym znaczeniu, pomogli mi poprostu nie podejmując drastycznych
    działań a tylko cierpliwie czekając aż zdołam spłacić zaległości, ale mam
    problem z jednym jedynym "człowiekiem" :-) wyobrazcie sobie Państwo,
    potrafiłem się dogadać z jednym komornikiem który miał sciagnac odemnie
    kilkadziesiat tysiecy a nie mogę dogadac sie z drugim ktory ma na mnie tytuł
    w wysokości 1100 zł. do tego tytułu poza odsetkami, opłatą stosunkową
    doliczył mi 1200 żł opłaty zastepstwa, oczywiści się z tym nie zgodziłem,
    zaskarżyłem czynności komornika do sądu, sąd obniżył do 600 zł ale Pan
    komornik strasznie sie na mnie obraził. Sąd rozpatrzył sprawę 4 stycznia ja
    otrzymałem postanowienie sądu 19 stycznia, ale wyobrazcie sobie to ze
    komornik juz kilka dni po rozpatrzeniu dowiedział się chyba o postanowieniu
    sadu i postanowil mnie ukarac, mianowicie, wystosował do mnie pisemko, które
    otrzymałem rowniez 19 stycznia zawiadomienie o terminie oszacowania moej
    nieruchopmości ktora de facto jest wartości ok 300 000, bardzo sie chyba
    zdenerwował. :-)
    Moj problem i pytanie brzmi.
    - czy i w jaki sposób zablokować ruch komornika w postaci oszacowania
    nieruchomości (uniknąc bezsensownych kosztów, pewnie ma kumpla rzeczoznawce)
    czy wpłacenie zaległości kwoty głównej i odsetek blokuje oszacowanie i
    wycene nieruchomości, bo przecież jesli nie ma długu to nie ma chyba
    podstawy, i czy lepiej jest to wpłacic na konto komornika czy wierzyciela.

    bardzo prosze o pilne sugestie w poniedizłek musze cos z tym zrobic