  • 101. Data: 2013-03-17 19:14:56
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Kris napisał:

    > Tylko czemu wypłacać odszkodowanie z OC komornika skoro on błędu nie popełnił.

    Podobnie jak z kierowcami. Jechal zgodnie z przepisami, spowodował
    wypadek. Kto płaci?

  • 102. Data: 2013-03-17 19:16:31
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-17 00:16, Mr. Misio pisze:

    > Wymiekam. JEdna rzecz z moze miec tylu posiadaczy (ito rownoczesnie)

    Naprawdę nie oglądałeś pornosów?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 103. Data: 2013-03-17 19:18:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-17 19:14, Mr. Misio pisze:

    > Podobnie jak z kierowcami. Jechal zgodnie z przepisami, spowodował
    > wypadek. Kto płaci?

    Wypadek jest zawsze efektem nieprzestrzegania przepisu lub zdarzenia
    losowego. Natomiast zajęcie ruchomości należących do niedłużnika jest
    zgodne z prawem, a faktyczny właściciel ma możliwość obrony. Trudno, aby
    ubezpieczyciel komornika odpowiadał za brak działań po stronie właściciela.

    --
    Liwiusz

  • 104. Data: 2013-03-17 19:29:33
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Maruda napisał:

    > Naprawdę nie oglądałeś pornosów?

    hrhrhr, ;)

  • 105. Data: 2013-03-17 19:30:31
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Wypadek jest zawsze efektem nieprzestrzegania przepisu lub zdarzenia
    > losowego. Natomiast zajęcie ruchomości należących do niedłużnika jest
    > zgodne z prawem, a faktyczny właściciel ma możliwość obrony.

    ...ktora bedzie trwac i trwac... i za to wlasnie nalezy sie odszkodowanie.

  • 106. Data: 2013-03-17 19:32:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 marca 2013 19:30:31 UTC+1 użytkownik Mr. Misio napisał:

    > ...ktora bedzie trwac i trwac... i za to wlasnie nalezy sie odszkodowanie.
    Z OC komornika?

  • 107. Data: 2013-03-17 19:34:21
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Kris napisał:

    > Z OC komornika?

    A z czego?

    Skoro komornik uwaza, ze dziala zgodnie z prawem a zajmuje rzecz, ktorej
    jednak zgodnie z prawem nie powinien zajac to...?

  • 108. Data: 2013-03-17 19:34:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-17 19:30, Mr. Misio pisze:

    > ...ktora bedzie trwac i trwac... i za to wlasnie nalezy sie odszkodowanie.

    Bez znaczenia, dochodzenie odszkodowania z OC też by "trwało i trwało",
    a poza tym byłoby trudniejsze.

    --
    Liwiusz

  • 109. Data: 2013-03-17 19:35:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-17 19:34, Mr. Misio pisze:

    > A z czego?
    >
    > Skoro komornik uwaza, ze dziala zgodnie z prawem a zajmuje rzecz, ktorej
    > jednak zgodnie z prawem nie powinien zajac to...?

    Błąd: komornik zgodnie z prawem mógł zająć tę rzecz.

    --
    Liwiusz

  • 110. Data: 2013-03-17 19:39:19
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Błąd: komornik zgodnie z prawem mógł zająć tę rzecz.

    A potem zgodnie z prawem ma ją oddać.

    Więc

    wariant A:

    Komornik zajmuje rzecz ale potem ja oddaje - niestety na tym traci
    prawowity wlasciciel rzeczy (nie dłużnik!), i za to nalezy mu sie
    odszkodowanie!

    wariant B:

    Komornik, mimo, ze moze zgodnie z prawem zajac ta rzecz, nie zajmuje
    jej, w zwiazku z czym prawowitemu wlascicielowi (nie dłużnik!) oszczedza
    problemow.