  • 1. Data: 2008-03-05 13:01:16
    Temat: komornik a alimenty
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Czy można zmienić komornika który jest wyznaczony przez sąd do pobierania
    pieniędzy na alimenty?. Co trzeba zrobić? Ja płace matce alimenty za dziecko
    przez tego komornika. Kto ma wystąpić z czym i do kogo?. Po prostu jestem
    przerażony jego obsługą (ja wiem że komornicy to h... ale bez przesady) Będe
    wdzięczny za pomoc.

  • 2. Data: 2008-03-05 13:49:36
    Temat: Re: komornik a alimenty
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał w wiadomości

    > Ja płace matce alimenty za dziecko przez tego komornika.

    a czemu przez komornika a nie bezposrednio???
    nie szkoda ci kasy?
    nie wiem jak tam stoicie we wzajemnych stosunkach, ale dogadaj sie z nia, aby
    ona wstrzymala ezgekucje, a ty jej bedziesz robil regularne wplaty na konto i
    juz

  • 3. Data: 2008-03-06 15:36:20
    Od: "K. Mackiewicz" <d...@o...pl>

    bbl pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy można zmienić komornika który jest wyznaczony przez sąd do pobierania
    > pieniędzy na alimenty?.
    Przez sąd ? czy wierzycielkę ?

    > Co trzeba zrobić? Ja płace matce alimenty za dziecko
    > przez tego komornika. Kto ma wystąpić z czym i do kogo?.

    wierzycielka o wycofanie i płacisz bezpośrednio do niej

    > Po prostu jestem
    > przerażony jego obsługą

    tzn ?

    >(ja wiem że komornicy to h... ale bez przesady)

    trzeba było płacić terminowo obyłoby się bez komornika

    >Będe
    > wdzięczny za pomoc.

    proszę :)