  • 1. Data: 2008-03-05 12:35:07
    Temat: Czy to można gdzieś skarżyć?
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    Firmy stają do przetargu o cuś.
    Dwie firmy liczą koszty i dają wartość usługi jedna 42 druga 39 a trzecia 23.
    Firma trzecia wygrywa.
    W cenę wchodzi zatrudnianie ludzi i świadczenie usług oraz wyznajecie podwykonawcy,
    który wykona prace koncesjonowaną, na którą jeden ze startujących do przetargu ma
    koncesję.
    Czy tak rażąco niska cena może być podstawą do podważenia przetargu?

    pozdrawiam
    fart

  • 3. Data: 2008-03-05 15:03:04
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 5 Mar, 13:35, "fart" <aser3-mój adr...@wp.pl> wrote:
> [...]
    koncesję.
    > Czy tak rażąco niska cena może być podstawą do podważenia przetargu?

    a czy obiektywnie patrząc na to cuś
    istnieje możliwość wykonanie tej usługi w cenie 23 ?

  • 4. Data: 2008-03-05 16:09:57
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

> [...]
    > fart

    a czy obiektywnie patrząc na to cuś
    istnieje możliwość wykonanie tej usługi w cenie 23 ?

    ja liczyłem i koszt wykonania usługi wyszedł mi 37 wraz z kosztami płac

    Tutaj zachodzi sytuacja, że firma będzie część usługi, na którą był przetarg
    będzie pokrywać z innych źródeł.
    Chodzi o wywóz śmieci z obiektu.
    Inaczej rzecz ujmując będzie wg mnie obciążać cenami wywozu nieczystości
    mieszkańców i prawdopodobnie starać się będzie o dodatkowe pieniądze w
    trakcie trwania umowy.
    W grę wchodziło administrowanie obiektem (nieruchomością) oraz wywóz z niej
    odpadów komunalnych.

    pozdrawiam
    fart

  • 5. Data: 2008-03-05 18:25:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl> napisał w wiadomości

    Jeśli firma zacznie od mieszkańców domagać się pieniędzy, to Ci po prostu
    nie zapłacą. Co innego, jeśli sobie wkalkulowali jakieś dotacje zewnętrzne,
    albo maja zamiar wejść z kosztami poprzez segregacje śmieci.