  • 1. Data: 2004-08-25 08:31:20
    Temat: Uprawa grzybow - ZUS czy KRUS ?
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Witam
    Zamierzam zalozyc uprawe grzybow. Dowiedzialem sie w Urzedzie Gminy iz nie
    musze nawet zakladac dzialalnosci tylko zglosic produkcje do urzedu
    skarbowego i bede podlegal pod KRUS (zaznaczam ze nie jestem i nigdy nie
    bylem rolnikiem, a juz napewno nie mam wlasnej ziemi). Jesli to prawda to co
    sie stanie jesli jednak zglosze dzialalnosc rowniez w Urzedzie Gminy ? nadal
    bede podlegal pod KRUS ? A co jesli np. bede prowadzil jakas dodatkowa
    dzialalnosc pozarolnicza ? Slyszalem ze jesli ta dodatkowa pozarolnicza
    dzialalnosc nie przyniesie dochodu wiekszego niz 2000 zl (okolo) to nadal
    bede podlegal pod KRUS.
    Prosze, jesli ktos sie w tym orietuje, o jakies rozjasnienie sprawy.

    Patryk