  • 1. Data: 2006-05-11 14:15:46
    Temat: komisja lekarska PZU
    Od: "Marcin" <bla bla bla@jenteria.pl>

    Witam.

    Dostałem dzis decyzję co do wysokości wypłaty świadczenia z tytułu trwałego
    uszczerbku na zdrowiu. Przyznano mi 6 % i wypłacą mi 1680 zł. Dostałem to
    za: zerwany więzozrost piszczelowo strzałkowy, oderwanie
    krawędzi tylnej piszczeli i podwichnięcie stawu skokowo-podudziowego do
    boku. Przez kilka miesięcy miałem zespolony więzozrost piszczelowo-
    strzałkowy śrubą kostkową. Nie wiem czy ma to jakies znaczenie ale w pismie
    jest napisane:
    Uprzejmie informujemy, ze zgodnie z $ 4 ust. 1 pkt 3 ogólnych warunków
    grupowego ubezpieczenia na życie typ P z tytułu trwałego uszczerbku na
    zdrowiu spowodowanego nieszczęśliwym wypadkiem za 1 % trwałego uszczerbku na
    zdrowiu przysługuje Panu świadczenie w wysokości 4.00 % sumy ubezpieczenia.
    Komisja lekarska stwierdziła 6 %.

    Moje pytanie brzmi czy to odpowiednia suma ? bo wielu ludzi twierdzi ze to
    za mało.

    Pozdrawiam Marcin.

  • 2. Data: 2006-05-11 19:03:33
    Temat: Re: komisja lekarska PZU
    Od: "AgaS" <g...@i...pl>

    Witam,
    Wysokość świadczeń wypłacanych za trwały uszczerbek na zdrowiu przez PZU
    wynika bezpośrednio z kwoty na jaką ubezpieczona jest osoba neleżąca do
    danej grupy. Tak więc ewentualnie nie "sumę" należało by kwestionować a
    przyznany "procent" uszczerbku na zdrowiu.
    Myślę, że spokojnie można spróbowac odwołać się od decyzji.

    Pozdrawiam,
    Das