  • Data: 2004-12-26 19:56:21
    Temat: kolizja na drodze
    Od: "lolo lolo" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wyprzedzalem na trzeciego (wiem bardzo nieladnie wiecej sie to nie powtorzy)w
    wyniku czego samochod jadacy z naprzeciwka porysowal sobie karoserie
    zjedzajac na pobocze o krzaki, ja widzac ze nic sie nie stalo nie
    zatrzymywalem sie, pojechalem dalej, kierowca porysowanego samocgodu zglosil
    to na policje - kazano mi sie zglosic na policje (po tygodniu chyba od
    zdarzenia) dostalem mandat z art. 87 par. 1 kodeksu wykroczen plus 6 pkt.
    karnych, policjant ktory mi wreczal mandat ograzal sie ze odda sprawe do
    sadzie bo nie zatrzymalem sie po tym zdarzeniu, ale ja naprawde myslalem ze
    nic sie nie stalo, czy moge miec z tego tytulu sprawe karna?