  • Data: 2004-12-26 20:03:20
    Temat: Re: kolizja na drodze
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    policjant ktory mi wreczal mandat ograzal sie ze odda sprawe do
    > sadzie bo nie zatrzymalem sie po tym zdarzeniu, ale ja naprawde myslalem ze
    > nic sie nie stalo, czy moge miec z tego tytulu sprawe karna?

    Znajomemu wyprzedzajacy go na 3go jelop urwal lusterko i sie nie
    zatrzymal. Udalo sie spiac numery i zgloszono na Policji. Ubezpieczyciel
    OC odmowil wyplaty odszkodowania (ucieczka z miejsca zdarzenia) +
    skonczylo sie w sadzie. Facet dostal kilka tysiecy kary.

    To mi wiadomo z opowiadan...

    Jacek