  • Data: 2006-03-07 17:54:30
    Temat: kolizja
    Od: "Adam" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie dotyczae kolizji w wyniku krtórej zobowiazałem się na piśmie
    pokryc koszty naprawy samochodu "poszkodowaniemu"- / nie miałem aktualnych
    badań technicznych i na moja prośbe nie wzywaliśmy policji / - wpłaciłem
    zaliczkę- 700zł - liczyłem że rozliczy sie ze mna i odda mi jakieś 200-
    300zł ale przedstawił mi takie koszty że podejrzewam iż rachunki sa "lewe "
    Facet przysłał mi pismo że poda mnie do sadu jak nie zapłace jescze
    800zł / wartośc jego samochodu- fiat 126 z 1993 to jakieś najwyżej 1500zł
    /wychodzi na to ze chce mnie naciagnać na więcej Czy posiadajac moje
    zobowiazanie jest wstanie to zrobić ? Czy cos poradzilibyscie mi w tej
    sprawie ?