  • Data: 2006-03-08 10:27:41
    Temat: Re: kolizja
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wystarczy?
    > jak na razie mamy dowód zdarzenia (oświadczenie) i dowód poniesienia jakiś
    > kosztów związanych z naprawą samochodu (faktury)
    > nie ma dowodu wysokości szkody, oświadczenie nie zawiera też wskazania
    > zakresu uszkodzeń

    bylo zdarzenie i powstala szkoda /bezsporne/ , powod przedstawie faktury z
    zakladu naprawczego / koszt naprawy samochodu jest wyokoscia szkody/...
    jedyne co moze kwestionowac pozwany to ew , ze szkoda zostala powiekszona
    przez inne zdarzenie lub wysokosc szkody ne jest adekwatna do zdarzenia ...
    to jest szablonowowa sprawa z sad

    w interesie sprawcy jest spisywanianie protokolu zdarzenia i dokladnego
    opisywania uszkodzen

    > nie widzę podstaw do przerzucania ciężaru dowodu na pozwanego, nadal
    > wystarczy że zaprzeczy wysokości szkody

    nie zartuj ... widzailes gdzie w sadzie ,zeby wystarczylo samo stwierdzenie
    ,ze ja sie z tym nie zgadzam i juz??? pozwany moze powolac bieglego ale
    jezeli nie powola to przegra

    pozdrawiam