  • 1. Data: 2009-02-16 16:49:19
    Temat: Re: kolejne wygodnictwo urzędasów
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Jakie będą skutki olania awiza?

    Żadne.

    > Czy działają w zgodzie z prawem?

    Działają tanio i wygodnie.

    *piotr'ek*

  • 2. Data: 2009-02-16 17:04:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rentier wrote:
> [...]
    > siedzibie sądu.
    > To samo zaczął robić mój urząd miasta: "Informujemy, ble ble..dokumenty
    > zostały złożone do odbioru w pok nr 123 w godz.1112"
    > Oszczędzają na znaczkach a ja mam zasuwać na 2 koniec miasta po
    > kwity,mimo,ze pocztę mam 200 m od miejsca zamieszkania.
    > Oczywiście te ichnie awiza wrzucają _zawsze_ gdy normalny obywatel jest
    > w pracy.
    > Jakie będą skutki olania awiza?
    > Czy działają w zgodzie z prawem?
    > (UM zapewne usiłuje mi doręczyć wymiar podatku od nieruchomości albo 2
    wyślij im kopertę ze znaczkami.

  • 3. Data: 2009-02-16 17:04:36
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    to jest pewnie podobne pytanie jak z prywatnymi pocztami, typu inpost, gdzie
    czasem listy polecone do odbioru sa na drugim koncu miasta

    czy nie odebranie listu poleconego w takiej prywatnej poczcie w okresie 7/14
    dni zalezy od typu jest traktowane jako list skutecznie doreczony tak jak w
    przypadku operatora panstwowego?

  • 4. Data: 2009-02-16 17:14:54
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > No tak.

    Może źle się wyraziłem. Ich awizo jest warte tyle co papier na którym
    zostało wypisane. Mają sprawę - niech Ci dostarczą do rąk własnych lub
    poleconym.

    *papuga*

  • 5. Data: 2009-02-16 17:15:23
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > czy nie odebranie listu poleconego w takiej prywatnej poczcie w okresie
    > 7/14 dni zalezy od typu jest traktowane jako list skutecznie doreczony tak
    > jak w przypadku operatora panstwowego?

    Nie. Póki co to Poczta Polska ma taką władzę tylko.

    *papuga*

  • 7. Data: 2009-02-16 18:11:09
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > Żadne.

    > Działają tanio i wygodnie.
    >
    > *piotr'ek*
    No tak.
    To tak jakbym ci wysłał kartkę na święta mówiąc,że możesz ją sobie odebrać w Nowym
    Sączu,
    zakładając,że jesteś z Gdańska;-((

  • 8. Data: 2009-02-17 08:29:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > Oczywiście te ichnie awiza wrzucają _zawsze_ gdy normalny obywatel jest w
    > pracy.

    ale ty jestes rentierem, wiec masz duzo wolnego czasu, pracowac przeciez nie
    musisz :)