  • 1. Data: 2009-02-16 12:07:30
    Temat: Udostepnienie wyceny moich nakladow jako dzierzawcy
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>

    Czy Urzad Miasta zlecajac wycene moich nakladow ktore ponioslem w
    zwiazku z dzierzawa obiektu od UM, powinien mi ja udostepnic?

  • 2. Data: 2009-02-16 13:41:11
    Od: mecenas <m...@o...pl>

    KK pisze:
    > Czy Urzad Miasta zlecajac wycene moich nakladow ktore ponioslem w
    > zwiazku z dzierzawa obiektu od UM, powinien mi ja udostepnic?

    A jak sobie inaczej wyobrażasz rozliczenie z Urzędem Miasta?
    Oczywiście, że musi udostępnić, masz prawo sprawdzić poprawność i
    rzetelność.Pod warunkiem, że rozliczenie nakładów przewiduje umowa. W
    innym przypadku to będzie pod górę. :)

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2009-02-16 14:16:01
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>

    mecenas pisze:

> [...]
    > Oczywiście, że musi udostępnić, masz prawo sprawdzić poprawność i
    > rzetelność.Pod warunkiem, że rozliczenie nakładów przewiduje umowa. W

    A jakie kroki prawne moge podjac w wypadku gdy burmistrz mi jej nie
    udostepnil? Minal juz rok od wyceny.