  • 11. Data: 2010-11-19 11:20:22
    Temat: Re: kolejne pytanie o radar ;-)
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał

    > Mozna twierdzic, ze w firmie nie ma wymogu prowadzenia ewidencji
    > uzytkowania pojazdow, wiec nie mozna wskazac. Wtedy sprawa konczy sie
    > umozeniem i nakazem sadu o prowadzenia ksiazek przebiegu.

    Nawet jak jest książka (a jest), to niewiele to nie zmienia.
    Autem jechało kilku pracowników. Który z nich akurat kierował? Sami nie
    pamiętają (wcale się nie dziwię ;-).
    Niekoniecznie ten, który danego dnia został wpisany do książki jako
    użytkownik.
    Ale to na marginesie. Na razie głównie chodzi mi o świadectwo legalizacji
    :)

    K.

  • 12. Data: 2010-11-19 11:42:55
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 10:45:11 +0100, MW napisał(a):

    > opierając się o zasady logiki to skoro nie posiadają legalizacji z
    > okresu w którym był pomiar to pomiar jest nieważny.

    Słaby jesteś z logiki. To że mieli legalizację od sierpnia nie znaczy że
    wcześniej nie było innej.
    Po prostu ktoś dostał polecenie "zrób ksero legalizacji" i wziął to które
    leżało pod ręką.

    Henry

  • 13. Data: 2010-11-19 11:47:04
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > użytkownik.
    > Ale to na marginesie. Na razie głównie chodzi mi o świadectwo legalizacji

    Swiadectwo legalizacji jest wazne okreslony czas. Jesli wystawione bylo "po"
    zdarzeniu masz prawo domniemac, iz nie mialo takowego w czasie kiedy
    zdarzenie mialo miejsce. I to do Nich nalezy udowodnienie ze nie masz racji
    (czyli przedstawienie swiadectwa legalizacji za tamten okres).

  • 14. Data: 2010-11-19 11:47:19
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 12:20:22 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > Niekoniecznie ten, który danego dnia został wpisany do książki jako
    > użytkownik.

    Jeżeli jest wpisany to znaczy że jego masz wskazać. Jeśli on powierzył
    komuś innemu kluczyki to jego problem i on wskaże w sądzie komu powierzył
    samochód lub sam zapłaci.

    Henry

  • 15. Data: 2010-11-19 13:06:07
    Od: MW <w...@g...pl>

    W dniu 2010-11-19 12:42, Henry(k) pisze:

> [...]
    > wcześniej nie było innej.
    > Po prostu ktoś dostał polecenie "zrób ksero legalizacji" i wziął to które

    Czy aby na pewno słaby?
    To że maja legalizację od sierpnia nie oznacza że mieli ja wcześniej.
    Opieramy się na faktach a nie domysłach.
    Na chwilę obecna nie udokumentowali że posiadali wtedy homologację.
    Jeżeli ja bym dostał coś takiego to bym im odesłał z informacją
    "Z uwagi że w okresie w którym zostało zrobione zdjęcie urządzenie nie
    posiadało ważnych dokumentów legalizacyjnych(tutaj załączam ksero
    otrzymanego ksera i zaznaczam zakreślaczem stosowna datę)nie znajduję
    podstaw do nałożenia na mnie kary mandatu."

    Czy jeżeli zaniesiesz do banku zaświadczenie o zarobkach starsze niż
    miesiąc to uwzględnia Ci je?
    p,M

  • 16. Data: 2010-11-19 13:11:29
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Z pewnością nie.
    Wyrok sadu w Lodzi chcesz?
    Tak sie skonczyla sprawa o przekroczenie predkosci w 2009 roku.
    Odpowiadalem jako kierownik transportu.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 17. Data: 2010-11-19 13:14:59
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-11-19 14:11, Bart?omiej Kacprzak pisze:

> [...]
    ^^^^^^^^^^
    > Wyrok sadu w Lodzi chcesz?
    > Tak sie skonczyla sprawa o przekroczenie predkosci w 2009 roku.
    > Odpowiadalem jako kierownik transportu.

    Dawaj ten wyrok, Kierowniku.

    --
    spp

  • 18. Data: 2010-11-19 13:16:46
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    > ^^^^^^^^^^
    >

    > Dawaj ten wyrok, Kierowniku.

    I będziecie mu teraz udowadniać, że nie ma racji, bo było umorzenie ;-)

    K.

  • 19. Data: 2010-11-19 13:19:54
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-19 14:11:29 +0100, "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Wyrok sadu w Lodzi chcesz?

    Chcę RZ w tym wyrazie.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2010-11-19 13:22:37
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-11-19 14:16, Krzysztof pisze:

    > I będziecie mu teraz udowadniać, że nie ma racji, bo było umorzenie ;-)
    >
    > K.
    No akurat to jest widoczne od początku. ;)

    --
    spp