  • 51. Data: 2015-04-04 02:03:56
    Temat: Re: kolejna kontrola policyjna
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-04-15 o 00:36, Gotfryd Smolik news pisze:

    > Bardzo dobry powód.
    > Do tego, żeby założyć że dlatego NIE kwalifikuje się na "obiekt
    > zainteresowania" stróżów prawa.
    >
    > Poważnie myślisz, że jakiś złoczyńca wybierze się na "akcję"
    > holendrem (i w ogóle rowerem)?
    Poważnie. Mniej się rzuca, niż samochód w oczy. Wjedzie w wiele miejsc,
    w które samochód policyjny nie wjedzie. Jeśli nawet sąd
    orzeknieprzepadek, to mniejsze straty.

  • 52. Data: 2015-04-04 02:21:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Zagraża wszystkim uczestnikom ruchu. Jak można tego nie rozumieć?

    Zagraża tak samo jak pijany pieszy.
    ---
    Nie tak samo tylko bardziej

    Ale jednak pieszym pozwalamy chodzić
    pijanym.
    ---
    Po jezdni ?

  • 53. Data: 2015-04-04 02:27:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Wytresowanych nie przekonasz.

    No nie przekonasz. A prawda jest taka, że groźniejsi są pijani piesi, bo
    rowerzyści zabijają kilkanaście osób postronnych rocznie (pijani i
    trzeźwi do kupy),
    ---
    Pieszych jest więcej

    a piesi nie dość że więcej,
    ---
    Więcej niż jednego zabijają ?

    to jeszcze po alko im
    odpierdala i siębie nawzajem oraz postronnych napierdalają, zabijają,
    kradną i gwałcą (oraz podpalają samochody). Słyszałeś kiedyś o pijanym
    rowerzyście-gwałcicielu? :P
    ---
    Rower nie nadaje się do gwałcenia itp itd

  • 54. Data: 2015-04-04 02:28:28
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Akarm"

    > Nie pomyślałeś, że pijak może spowodować do zderzenia się dwóch
    > samochodów?

    Spróbuj może sformułować tę myśl w języku polskim. Znacznie lepiej jest,
    kiedy ludzie mogą zrozumieć wypowiedź.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 55. Data: 2015-04-04 02:31:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Zapominasz, że pieszy idzie na ogół po chodniku, a rowerzysta jedzie na
    > ogół po ulicy.

    Nieprawda. Na ogół rowerzysta jedzie chodnikiem, *zwłaszcza* pijany.
    ---
    To go nie zatrzymają

  • 56. Data: 2015-04-04 02:35:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski"

    > , ale dlaczego wobec mnie akurat
    > powzieli podejrzenia ('mogl pan byc zlodziejem')?

    Marudzisz. Gliny akurat robią to do czego są, co im się rzadko zdarza.
    ---
    Oni nie są do kontrolowania.

  • 57. Data: 2015-04-04 07:07:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-04 o 02:21, re pisze:
    > Po jezdni ?

    Tak.

    --
    Liwiusz

  • 58. Data: 2015-04-04 08:08:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-04 02:03, Robert Tomasik wrote:

    > Poważnie. Mniej się rzuca, niż samochód w oczy. Wjedzie w wiele miejsc,
    > w które samochód policyjny nie wjedzie. Jeśli nawet sąd
    > orzeknieprzepadek, to mniejsze straty.

    Mnie tam się wydaje, że jak chcesz coś zajumać, to podstawa to się nie
    wyróżniać i być podobnym do nikogo. Ale nie wiem, może się nie znam, bo
    nie jumam:)

    Shrek.

  • 59. Data: 2015-04-04 08:41:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-04 02:27, re wrote:

    > No nie przekonasz. A prawda jest taka, że groźniejsi są pijani piesi, bo
    > rowerzyści zabijają kilkanaście osób postronnych rocznie (pijani i
> [...]

    No i? Czego bardziej się obawiasz? Masz jakieś krwawe historie o
    pijanych rowerzystach? Spadająca w drewanianym kościele cegłówka jest z
    pewnością _potencjalnie_ groźniejsza od dajmy na to wypieprzenia się o
    krzywy chodnik, ale jakoś nikt się cegłówek w drewanianych kościołach
    nie obawia.

    Masz statystyki:

    Rowerzyści spowodowali 1786 wypadków w których zginęło 146 osób
    (uczestniczyli w 4736 - co oznacza, że w większości przypadków winni
    byli inni uczestnicy - czyli w przytłaczającej większości kierowcy z
    PJ). W wypadkach z udziałem rowerzystów zginęły 292 osoby w tym 286
    rowerzystów. Czyli 6!!! osób postronnych. Ponieważ jakieś połowa była
    spowodowana przez innych uczestników, więc wychodzi, że rowerzyści
    zabili 3 osoby postronne. Wszyscy pijani i trzeźwi razem.

    Nietrzeźwi rowerzyści spowodowali 212 wypadków (z 1786) niecałe 12
    procent w których zginęło 20 osób. Ze wcześniejszych danych wynika że
    ofiary inni niż rowerzyści to 2%. 2% z 20 to 0,4 zabitego rocznie - przy
    założeniu, że zawsze jest winny rowerzysta po piwku, ale ze
    wcześniejszych statystyk wynika, że tylko w ok 40% przypadków. Weźmy 75
    - wszak podobno są tacy groźni. 75% z 0,4 to 0,3 osoby rocznie.

    Wniosek - pijani prawdopodobni rowerzyści nie zabili w 2014 roku
    _żadnej_ osoby postronnej. Więc nie opowiadaj łaskawie jacy to oni są
    niebezpieczni, bo mijasz się z faktami.

    Z faktów wynika, ze pijani rowerzyści prawdopodobnie zabili w 2014 roku
    w Polsce, tyle samo osób, co spadające silniki lotnicze:P

    Przy okazji motocykliści zabili 31 osób postronnych, piesi 94.

    Buty też nie:P

    Shrek.

  • 60. Data: 2015-04-04 08:41:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-03 23:00, Budzik wrote:

    > Powaznie?
    > To zrób taki eksperyment:
    > wez samochód i rower i kazdym z tych urzadzen wjedz w jakas makiete z
    > predkoscia 30 na godzine.
    > I ocen rezultaty.
    > Potem wroc i przepros za wypisywanie niemądrosci ;-)

    Eee. Nie gryzie cię coś w dupę? ;)

    Shrek