  • 71. Data: 2005-06-30 07:12:46
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Uzytkownik "guru" <w...@s...com> napisal w wiadomosci
    news:7vJwe.16530$fM6.5948@trndny04...

    > Nie klam.

    Powtorze. Wskaz mi dokladny cytat, gdzie tak napisalam:-)

    > Przyjelas ze jest.

    Widze ze albo prorok, albo co najmniej psychoanalityk. To teraz pewnie
    wiesz, co przyjelam na Twoj temat?:)))

    HaNkA

  • 72. Data: 2005-06-30 07:40:43
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Próba rozmowy z s?siadem kończy się głupimi u?mieszkami z jego strony. Co
    > mogę zrobić w takiej sytuacji?

    Przywiaz kota od swojej strony ;-)))

    Ja mialem kiedys dokladnie ten sam problem. Sasiadowi tez nie dalo sie
    przemowic. Wiec wykorzystalem to, ze pies mial donosny glos i wkurwialem
    go przy byle okazji o roznych porach dnia, o 23 .. 6 rano jak wstawalem
    do pracy, jak sąsiad mial gosci itp. Sasiad oczywiscie leciał do psa bo
    przeciez pies nie hasalowal bez powodu ;)

    Po 2 tygodniach kojec byl po przeciwnej stronie dzialki przy plocie od
    strony innego sasiada :D

  • 73. Data: 2005-06-30 07:43:37
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:da061q$q9e$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wiem, ze nienawisc do psów w ogóle i mojej osoby w szczególe przeslania Ci
    > oczy (...)

    Zgadnij czyj to cytat:
    "To dopiero jest idiotyczne, jak sie w usta oponenta wkłada słowa, których
    on nie wypowiedział i z nimi zaczyna polemikę:-)) "
    I zgadnij kto z nas ma więcej psów.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 74. Data: 2005-06-30 07:55:45
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > "To dopiero jest idiotyczne, jak sie w usta oponenta wkłada słowa, których
    > on nie wypowiedział i z nimi zaczyna polemikę:-)) "

    Nie musze zgadywac bo wiem. I wiem w jakiej sytuacji go użyłam. W sumie
    móglam go też użyc odpisując w ostatnim poście Tobie, ale nie chcialam sie
    powtarzac.

    > I zgadnij kto z nas ma więcej psów.

    Od proroctw to jest tu juz inny specjalista. To raz.. Ilość nie zawsze
    przechodzi w jakość. To dwa. Biorąc pod uwagę Twoj stosunek do psów i
    zapiekła niechęć do ich włascicieli, które manifestujesz juz w drugim wątku,
    naprawdę trudno uwierzyc, ze masz jakieś zwierzę.

    HaNkA

  • 75. Data: 2005-06-30 08:08:52
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:da08l5$df2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Od proroctw to jest tu juz inny specjalista. To raz.

    No to nie prorokuj.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 76. Data: 2005-06-30 08:15:37
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 30 cze o godzinie 05:21, na pl.soc.prawo, guru napisał(a):

    > Nie ma ZADNEGO znaczenia gdzie stoi. Ma znaczenie czy stwarza ryzyko.

    Zawsze i wszędzie jest ryzyko.
    Pies który jest w domu, może wyskoczyć na ulicę i pogryźć każdego. A
    wyskoczy np. w sytuacji kiedy drzwi wejściowe z domu zostaną wysadzone z
    zawiasów podczas huraganu :P

    Ryzyko stwarza także instalacja elektryczna w budynku, instalacja gazowa
    jeszcze większe ryzyko stwarza....

    O czym wy wogóle pieprzycie?
    Zamknijcie swoje łby w sejfach bankowych - wtedy nie będziecie narażeni na
    nic.

    > W taki sposob ze pies moze pogrysc dziecko.

    Ale poprzez nieostrożność dziecka. Acz powiem więcej - poprzez
    niedopilnowanie go przez "rodzica" którego obowiązkiem jest opieka nad
    bachorem.
    Pies jest na terenie nieruchomości swojego właściciela, jest za ogrodzeniem
    - a bachor lata i wkłada swoje grace na czyjąś własność - gdzie jest ten
    *rzekomy* rodzic którego obowiązkiem jest pilnowanie tego bachora???

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 77. Data: 2005-06-30 08:20:42
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    > No to nie prorokuj.

    I vice versa:-))

    HaNkA

  • 78. Data: 2005-06-30 08:25:04
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    czubcia <c...@p...onet.pl> napisali:
    > ważne czy pies biega w kojcu czy po posesji. Siatka nie stanowi należytego
    > zabezpieczenia przed ciekawskimi dziećmi.

    Skoro nie stanowi zabezpieczenia przed _dziecmi_, to chyba o
    zabezpieczenie powinni postarac sie rodzice tych dzieci?
    Gdyby siatka nie zabezpieczala przed psem, to co innego.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 79. Data: 2005-06-30 08:29:04
    Od: "RB" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Nie psowi, tylko *psu*.
    > Masz jakieś kompleksy, ponadto wypuszczasz dzieci jak jakieś pieski na
    > ogródek nie zajmując się nimi. Dzieci trzeba pilnować.
    > Ponadto pies dobrego człowieka nie ugryzie. Ugryzie tylko człowieka
    > agresywnego.
    > Kaja

    To włóż tam swoją rączkę, mądralo.

    Robert

  • 80. Data: 2005-06-30 08:36:42
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

> [...]
    > - a bachor lata i wkłada swoje grace na czyjąś własność - gdzie jest ten
    > *rzekomy* rodzic którego obowiązkiem jest pilnowanie tego bachora???

    No to w zasadzie trutkę na szczury też może taki rodzic na murku po swojej
    stronie płotu położyć. Co go interesuje czyjś pies.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII