eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokłopoty z provideremkłopoty z providerem
  • From: Przemysław 'DimmuR' Kukulski <d...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kłopoty z providerem
    Date: Tue, 28 Jan 2003 22:59:07 +0100
    Lines: 33
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    User-Agent: Hamster/2.0.0.0
    X-City: Tarnowskie Gory
    Message-ID: <2...@P...DimmuR.Kukulski>
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.5
    NNTP-Posting-Host: 80.48.64.66
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 80.48.64.66
    X-Trace: news.vogel.pl 1043791219 80.48.64.66 (28 Jan 2003 23:00:19 +0100)
    X-Authenticated-User: d...@k...chip.pl
    X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!news.vo
    gel.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:128422
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!!

    W sierpniu zeszłego roku podłączyłem się do internetu za pośrednictwem
    pewnej firmy. Wszystko było OK aż do niedawna z małym wyjątkiem. Ponieważ
    wykupiłem własne IP straciłem dostępd do sieci LAN. Ostatnio jednak zaczęły
    się inne problemy - mianowicie sieć działa niezwykle wolno - i nie chodzi
    tutaj o to że kazaa czy inne p2p wolno działa - często nie otwiera się nawet
    google, onet, wp i wiele innych serwisów. Oczywiście zgłosiłem to jako
    usterkę. Znalazłem w regulaminie dwa takie punkty:

    1. Ze swej strony X zobowiązuje się do:
    a. zapewnienia sprawnego funkcjonowania serwera i łącza internetowego;
    b. informowania (z wyprzedzeniem - o ile to możliwe) Użytkowników sieci
    o ewentualnych pracach w sieci i przerwach w transmisji;
    c. usuwania awarii systemowych i sprzętowych w możliwie jak najkrótszym
    czasie;

    2. Użytkownicy mają prawo korzystać z następujących zasobów sieciowych:
    c. dostępu do wszystkich zasobów sieci lokalnej za pośrednictwem
    protokołów TCP/IP, IPX;

    Uważam że wszystkie te punkty zostały naruszone ponieważ ani nie mogę
    korzystać z internetu (wysłanie poczty bez załączników trwa od 5 - 10 minut)
    ani nie mam dostępu do LANa

    W jaki sposób mogę wpłynąć na providera by usunął usterki? Zgłaszanie ich
    nie przynosi rezultatu bo za każdym razem słyszę że usterka zostanie
    usunięta w ciagu 2 - 3 dni. W regulaminie jest także że sieć może nie
    działać do 72 godzin miesięcznie (wtedy nie ma żadnej obniżki za abonament).
    Czy na podstawie w/w punktów mogę żądać obniżenia abonamentu? (usterkę
    zgłaszałem prawie 2 tygodnie temu)


    Pozdrawiam DimmuR

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1