eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojeszcze o spamie › jeszcze o spamie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Czarek<c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jeszcze o spamie
    Date: Mon, 17 Mar 2003 14:42:34 +0000 (UTC)
    Organization: PomocPrawna.INFO
    Lines: 40
    Sender: u...@p...info
    Message-ID: <b54msp$com$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.51.19.26
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1047912154 13078 80.51.19.26 (17 Mar 2003 14:42:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Mar 2003 14:42:34 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    User-Agent: Phorum4Reader 0.1 (devel)
    X-Remote-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
    X-Remote-Host: 217.153.51.106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:136123
    [ ukryj nagłówki ]

    Pytałem o możliwości rozwiązania nast. sytuacji: firma (agencja
    reklamowa) posiada bazę 2000 rekordów i wysyła newsletter z
    informacjami o firmie.

    Ponieważ skupiliście się na wykpiwaniu sposobu promowania się mojej
    firmy (w większości przypadków), wyjaśniam:
    - baza została zweryfikowana telefonicznie przy tworzeniu
    - istnieje łatwa metoda "wypisania się z bazy", jest to respektowane i
    było zgodne z przyjętą praktyką gdy baza była tworzona i nie
    podlegało to regulacjom prawnym (rezygnacja dotyczyła grupy
    kilkunastu osób)
    ergo: jeśli ktoś nie chce to newslettera nie otrzymuje.

    Potwierdzanie bazy da nikłe efekty nie z racji słabej zawartości ile z
    ogromnej liczby "spamu" wymagającego weryfikacji bazy oraz
    konieczności podjęcia pewnej aktywności - innymi słowy, nie jest to
    może mail oczekiwany ale też nie jest niechciany. Trafia do
    wyslekcjonowanych odbiorców (tyczy się ich pracy zawodowej), którzy
    nie mieli nic przeciwko otrzymywaniu go ale też nie będą o niego
    specjalnie prosić.

    Czy istnieje sposób na dalsze
    korzystanie z tego narzędzia?
    Czy wzbogacenie treści o informacje o innych
    firmach (partnerach) oraz artykuły o tematyce marketingowej coś
    zmienia (czy w dalszym ciągu jest to informacja handlowa)? Z racji
    charakteru usług NIE zachęcamy w biuletynie do zakupu usług, nie
    informujemy o cenach. Jakie rozwiązanie pozwoli nam korzystać z
    bazy bez jej znacznego uszczuplenia (taki efekt da prośba o
    potwierdzenie).
    Rozumiem, że wielu czytających ten tekst jest nastawiony absolutnie
    negatywnie do spamu, ale istnieje też grupa ludzi, która to akceptuje.
    Ten newsletter nie trafia do prawników ;))) stąd proszę o odpowiedzi
    konstruktywne, a nie nacechowane emocjami...


    --
    Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    -> http://usenet.pomocprawna.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1