eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojest juz naruszenie prawa czy nie ma i co z tym fantem ..dalej › jest juz naruszenie prawa czy nie ma i co z tym fantem ..dalej
  • Data: 2009-01-12 19:29:47
    Temat: jest juz naruszenie prawa czy nie ma i co z tym fantem ..dalej
    Od: xxxx <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WItam
    Jakiś kilka dni temu, centrum windykacyjne jedej z firm ubezpieczeniowych
    przysłąlo pismo w którym informuje mnie o wystąpieniu zaległości (podaje
    kwotę) w oplacie ubezpieczeniowej samochodu który rzekomo posiadam
    posiadam. Sęk w tym iz pojazdu tego nie mam i nigdy nie mialem (tej marki i
    o podanych numerach rejestracyjnych). Po telefonie zobowiązano sie sprawe
    wyjasnić. Kolejna rozmowa w dniu dzisiejszym niczego nowego nie wniosla.
    Nadal, wg nich, jestem posiadaczem tegoż auta.
    Z uwagi na to iz w pismie podane sa dokładne moje dane osobowe i początek
    mojego pesela (pierwszych sześć cyfr sie zgadza - reszta nie) poszedłem sie
    dowiedziec co mam z tym fantem zrobić, czy czasmi ktoś nie wykorzystal
    moich danych w jakimś celu.
    DOwiedzialem sie iż nie ma przestępstwa a ono zrodsziloby sie dopiero wtedy
    gdybym zaplacił. Ja uwazam jednak iz w takiej sytuacji mozna by mowić o
    wyłudzeniu a nie probie wyludzenia, ktora wg mnie juz miala miejsce.

    Podobno (tak mnie poinformowano w towarzystwie) ja juz jedna ze skladek
    zaplaciłem a zaleglosci powstaly juz poźniej.