eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojest juz naruszenie prawa czy nie ma i co z tym fantem ..dalej › Re: jest juz naruszenie prawa czy nie ma i co z tym fantem ..dalej
  • Data: 2009-01-12 20:16:20
    Temat: Re: jest juz naruszenie prawa czy nie ma i co z tym fantem ..dalej
    Od: xxxx <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Był 12 styczeń 2009 roku (poniedziałek) gdy o godz. 20:54, wszystkim znany
    *Robert Tomasik* napisał(a):

    > Użytkownik "xxxx" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Na Twoim miejscu udał bym się do najbliższej jednostki Policji z tymi
    > dokumentami. Nie wykluczone, że ktoś posiadający Twoje dane zarejestrował
    > na Ciebie samochód, który następnie sprzedał. Robią tak często prywatni
    > importerzy samochodów w obawie przed tym, że Urząd Skarbowy ich namierzy za
    > prowadzenie działalności gospodarczej. Nie kupowałeś ostatnio samochodu za
    > granicą, ale za pośrednictwem polskiego pośrednika?

    No włąsnie byłem na policji i to tam mi powiedziano.. ze niby przestępstwa
    nie ma. Zdziwiło mnie to wiec pytam was. Nie chciano mi spradzic czy ten
    samochód z obcymi rejestracjami jest zaresjestrowany na mnie (nie
    intersowala mnie odpowiedx na kogo tylko czy na mnie) zaslaniając sie
    ochroną danych osobowych. Dla mnie bzdura ale tak usłyszałem