  • 1. Data: 2007-11-07 16:30:58
    Temat: Fotografowanie
    Od: "Ponter" <___@___.com>

    Gdzie wolno, a gdzie nie wolno fotografować?
    http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,3876852.htm

    Panowie znajacy prawo, moglibyście skomentować zaistniałą sytuację?

  • 2. Data: 2007-11-07 16:45:26
    Temat: Re: Fotografowanienie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ponter wrote:
    > Gdzie wolno, a gdzie nie wolno fotografować?
    > http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,3876852.htm
    >
    > Panowie znajacy prawo, moglibyście skomentować zaistniałą sytuację?

    Brak zakazu oznacza, że nie można być za to ukaranym, co wcale nie
    oznacza, że właściciel lub administrator terenu na robienie zdjęć pozwoli.
    Głównie ze względów bezpieczeństwa własnie.

  • 3. Data: 2007-11-07 17:38:31
    Temat: Re: Fotografowanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Nov 2007, Ponter wrote:

    > Gdzie wolno, a gdzie nie wolno fotografować?
    > http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,3876852.htm
    >
    > Panowie znajacy prawo, moglibyście skomentować zaistniałą sytuację?

    Panie znający Internet, mogłeś sprawdzić że "było" wtedy, kiedy "było
    na czasie" :)
    Tak:
    http://groups.google.pl/groups?as_q=miasta+gazeta+pl
    +warszawa+34862+3876852+html&num=100

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-11-07 21:55:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ponter wrote:
    > Gdzie wolno, a gdzie nie wolno fotografować?
    > http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,3876852.htm
    >
    > Panowie znajacy prawo, moglibyście skomentować zaistniałą sytuację?

    Stare i nieaktualne. Policjanci zostali przez zwierzchników pouczeni,
    żeby się od fotoamatorów odstosunkowali i nie robili komuny czy innego
    nazizmu,

  • 5. Data: 2007-11-07 21:56:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > Brak zakazu oznacza, że nie można być za to ukaranym, co wcale nie
    > oznacza, że właściciel lub administrator terenu na robienie zdjęć pozwoli.

    Może sobie nie pozwalać - tylko nie ma _legalnej_ możliwości zmuszenia
    kogoś do spełniania takich (czy innych) jego życzeń.

    > Głównie ze względów bezpieczeństwa własnie.

    Brednie.

  • 6. Data: 2007-11-08 01:55:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Może sobie nie pozwalać - tylko nie ma _legalnej_ możliwości zmuszenia
    > kogoś do spełniania takich (czy innych) jego życzeń.

    > Brednie.

    tak tak wiem. szczególnie w supermarketach.

  • 7. Data: 2007-11-08 07:56:25
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 07 Nov 2007 19:55:00 -0600, witek napisał(a):

    > tak tak wiem. szczególnie w supermarketach.

    BTW w ostatnim Przekroju jest ciekawy tekst o trollach, tutaj zajawka:
    https://olgierd.bblog.pl/wpis,oskarzony;olgierd;ruda
    k,7501.html

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd